سرعت سایت یکی از موارد مهمی است که مدیران سایت بسیار به آن توجه می کنند. زیرا سرعت لود سایت برای کاربران بسیار مهم است. هر ثانیه تاخیر در بارگزاری صفحات سبب افزایش ۱۶ درصدی نارضایتی کاربران می شود. طبق اطلاعات بدست آمده کاربران سایت هایی را که سرعت لود آن ها از ۳ ثانیه […]
در هر روز میلیونها موضوع از طرف کاربران در موتورهای جستجو سرچ می شود و میلیونها سایت نیز وجود دارند که گوگل هر کدام از صفحات آن ها را برای موضوع خاصی دسته بندی می کند. همچنین گوگل برای دسته بندی صفحات بیش از ۲۰۰ فاکتور را لحاظ می کند. با وجود این همه سایت […]
مجنتو یکی از فروشگاه ساز هایی است که برای راه اندازی سایت و فروشگاه های اینترنتی از آن استفاده می کنند. این فروشگاه ساز امکانات، مزایا و ویژگی های فوق العاده دارد که آن را از سایر سیستم های دیگر جدا می کند. با نصب و راه اندازی مجنتو اولین کاری که باید برای فروشگاه […]
در گذشته برای بهینه کردن محتوای صفحات خود و رتبه گرفتن صفحات از محتواهای بسیار زیاد و چند هزار کلمه ای استفاده می کردیم. هرچه محتوای بیشتر بود برای گوگل ارزش بیشتری داشت. همچنین سئو کاران محتواها را بر اساس کلمات کلیدی کوتاه بهینه می کردند. اما با آپدیت جدید گوگل و استفاده از هوش […]
یکی از مراحل بهینه سازی سئو سایت یا فروشگاه اینترنتی، سئو تکنیکال است. اگر مواردی که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت را در سایت خود رعایت نکنید در واقع سایت شما شانس بسیار کمتری برای دیده شدن در نتایج جشتجو خواهد داشت. پس حتما این موارد رو چک کنید و مشکلات احتمالی رو هرچه […]
تفسیر کلمات موجود در عبارات مورد جستجو جهت ارائه بهتر نتایج، بسیار برای گوگل حائز اهمیت می باشد. به همین دلیل گوگل الگوریتم هایی را ایجاد کرد تا بتوانند با طراحی های گوناگون هر کدام به شیوه ای خاص کاربرد های خود را نمایان کنند. در این میان رنک برین بعنوان یک الگوریتم پرکاربرد ایجاد […]
قبل از سال ۲۰۰۴ هنگامی که موضوعی را در گوگل سرچ می کردیم لیستی از صفحات مختلف را برای ما نشان میداد که بیشتر مواقع با موضوعی که سرچ می کردیم کاملا متفاوت بود یا هیچ ارزشی نداشتند. گوگل برای رفع این مشکل تصمیم گرفت صفحات را دسته بندی کند و سایت ها و صفحات […]
گوگل به تولید و انتشار محتوای با کیفیت و معتبر بسیار اهمیت می دهد. در تولید محتوا از ترفند های بسیار زیادی برای جذب کاربران استفاده می شود، برای نمونه می توان به تبلیغات اشاره کرد. تبلیغ یکی از روش هایی است که تولید کنندگان محتوا جهت کسب درآمد در سایت ها از آن استفاده […]
طبق مطالعات که در سال ۲۰۱۶ انجام گرفته بیش از ۷۴ درصد از مردم برای استفاده از گوگل از موبایل استفاده می کردند و روز به روز این آمار بیشتر می شود. امروزه بیش از ۸۰ درصد از مردم از موبایل استفاده می کنند. بیشتر شدن هر روز این آمار باعث شد گوگل به فکر […]
بازدید کاربران از صفحات اینترنتی روز به روز در حال افزایش است اما این بازدید با هدف های گوناگون صورت می گیرد. گاهی کاربران در موقعیت های مکانی مختلف دچار نبود اطلاعات کافی از مقصدی که دارند می شوند و به همین دلیل کلمه مد نظر خود را سرچ کرده و در نقشه دنبال هدف […]
تا حالا به این فکر کرده اید که وظیفه ای موتور جستجوی گوگل چیست؟ خیلی ساده است! وظیفه گوگل نمایش بهترین و مرتبط ترین نتایج به کاربران هنگام جستجوی یک عبارت است. اما گوگل از کجا این موضوع را درک می کند که سایت من یا فروشگاه شما در رابطه با چه موضوعی فعالیت می […]
بسیاری از سایت ها برای بالا آمدن صفحات خود به تعداد زیادی کلمات کلیدی را تکرار می کنند طوری که محتوا قابل خواندن نیست. این صفحات تنها برای موتور های جستجو بهینه شده اند. همچنین از لینک های غیر مرتبط برای سایت خود استفاده می کنند یا از سایت های فروش بک لینک و یا […]