در جلسات و مشاوره هایی که با مشتریان داشتیم بزرگ ترین دغدغه آنها پشتیبانی مجنتو بود. شرکت هایی که در حوزه مجنتو فعالیت می کنند بعد از مدتی از پشتیبانی خودداری می کنند یا بعد از مدتی با روشهایی مثل تیکت هایی بی جواب سعی می کنند مشتری رو از پشتیبانی دلسرد کنند. در این وضعیت دو حالت پیش میاد یا مشتری خودش یک برنامه نویس استخدام می کنه که خب هزینه ش خیلی زیاده یا سراغ سایر شرکت ها میره که با مبلغ ها مختلفی روبه رو میشه و بعد از مدتی با همون رویه بالا روبه رو میشه …راه  حل قضیه چیست ؟

ما همیشه معتقد به شفافف سازی هستیم و از طرفی هم راحتی مشتری در اولویت کار ماست…بر این دو اصل ما هزینه های پشتیبانی و زمان پاسخدهی و راه های پشتیبانی را در اینجا ذکر می کنیم

هزینه ها :

اولین چیزی که باید بگیم اینه که پشتیبانی یک هزینه نیست و شما در اصل دارید اعتبار خودتون رو تضمین می کنید. فقط به این فکر کنید که یک روز بالا نیومدن فروشگاه شما چقد میتونه باعث بدبینی مشتریان به شما بشه

ما به ازای هر ساعت پشتیبانی مبلغ ۸۵ هزار تومان از شما دریافت خواهد شد.این مبلغ  صورت درخواست فاکتور رسمی به اضافه ۹ درصد ارزش افروده  میشود.

 

زمان پاسخ دهی :

زمان پاسخ دهی روی تیکت ها در تایم کاری حداکثر ۱ ساعت خواهد. در تایم غیر کاری این زمان ممکن است به ۳ ساعت برسد. برای چت انلاین این زمان حدود ۱ ساعت خواهد بود و برای تماس در تایم کاری این زمان حدود ۱۰ دقیقه خواهد بود. دقت کنید حدالامکان از سیستم تیکتینگ استفاده کنید چون در اینده راحت تر میشه به ارشیو تیکت ها دسترسی پیدا کرد همچنین در صورتی که یک مشکل دوبار پیش اومد به جای تماس جدید میتونید از اطلاعات همون تیکت قبلی استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه اختلاف به دلیل اینکه روی سیستم های غیر از تیکتینگ امکان ردگیری پیام ها وجود نداره پس بهتره از تیکتینگ  استفاده کنید. ما درک می کنیم در بعضی مواقع فروشگاه شما از دسترس خارج شده و میخواید در کمترین زمان مشکل حل بشه پس در صورت تماس لطفا بعدا در اولین فرصت تیکت مربوطه رو ایجاد کنید.

مدت زمان حل مشکل : ما سه اولویت برای تیکت ها در نظر گرفتم . اولویت ضرور برای تیکت هایی با ضرورت بالا … این تیکت ها در حداکثر ۴ ساعت حل خواهند شد و در صورت نیاز به زمان بیشتر برای حل مشکل به شما اعلام خواهد شد. اولویت متوسط … این تیکت ها در مدت زمان حداکثر یک روز کاری حل خواهند. اولویت مهم نیست … این تیکت ها در فاصله زمانی ۲ روز یا یک هفته حل خواهند شد. دقت کنید که اعلام اولویت از طرف شما خواهد بود ولی تشخیص آن به ما بستگی دارد.

راه های پشتیبانی : ما به سه شیوه در کنار شما هستیم .

استفاده از سیستم تیکتینگ

استفاده از پیام رسان ها یا چت انلاین داخل سایت

به صورت تلفنی

 

 

مدت زمان پشتیانی : مشکلی که اکثر در مورد زمان پشتیبانی پیش میاد  اینه که مشتری فکر می کنه انقد زمان برای حل مشکل نیاز نبوده . ما این مشکل رو داخل تیکت حل خواهیم کرد. در مورد اولویت ضرور ما زمان تقریبا حل مشکل رو برای شما داخل تیکت ارسال خواهیم کرد اما بدون تایید شما و با توجه به ضروری بودن تیکت شروع به حل مشکل خواهیم کرد. در صورتی که با زمان ارسال شده موافق نیستید لطفا در تیکت با به صورت تماس تلفنی اعلام کنید. در مورد سایر اولویت ها ما زمان تقریبی را برای شما ارسال می کنیم و در صورت تایید کار شروع خواهد شد.

 

چند نکته :

زمان پشتبانی خریداری شده برای این دوره (دوره یک ماهه یا یک ساله ) برای دوره بعد استفاده نخواهد شد.

در صورتی که زمان پشتیبانی شما تمام شده باشد ما این مورد را به شما اعلام خواهیم کرد اما کار را ادامه خواهیم داد.

پشتیبانی ۶ ماه شامل ۱۰ درصد تخفیف و پشتیبانی سالانه شامل ۱۵ درصد تخفیف خواهد بود.

    سبد خرید