چالاک سافت
منو موبایل

چالاک سافت

انتقال پرستاشاپ به مجنتو

انتقال پرستاشاپ به مجنتو

در این قسمت می خواهیم یکی از خدمات چالاک سافت تحت عنوان انتقال پرستاشاپ به مجنتو را برای شما بیان کنیم. مجنتو یک فروشگاه ساز حرفه ای است که حدود 250 هزار فروشگاه اینترنتی در سطح جهان از آن استفاده می کنند. مجنتو با توجه به امکانات خوبی که دارد یک گزینه خوب برای راه اندازی کسب و کار شما به حساب می آید.

از امکانات فروشگاه ساز مجنتو می توان به پشتیبانی از تعداد نامحدود محصول، سئو بسیار قوی و سرعت و کارایی بالا می توان اشاره کرد. در ضمن اگر می خواهید با مجنتو و امکانات آن بیشتر آشنا شوید پیشنهاد می کنیم که این دو مقاله را مطالعه کنید.

انتخاب یک فروشگاه ساز مناسب

البته ابزار های دیگر و فروشگاه ساز های دیگری به طور مثال پرستاشاپ و ووکامرس هم وجود دارند که می توان از آنها برای کسب و کار آنلاین خود از آنها استفاده کرد اما یکی از مزیت های مجنتو نسبت به این فروشگاه ساز ها، قابلیت توسعه پذیری بالای آن متناسب با کسب و کار شما و همچنین پشتیبانی از بی نهایت محصول برای فروشگاه های بزرگ و … است.

اگر بخواهید فروشگاهتون رو در مدت زمان بسیار کم بالا بیارید و شروع بکار کنید می توانید از فروشگاه ساز های معروف جهان و سیستم های مدیریت محتوایی مانند ووکامرس و پرستاشاپ استفاده کنید. اما در بسیاری از کسب و کارها بعد از مدتی که این کسب و کار شروع به رشد کرد و تعداد محصولات این فروشگاه اینترنتی زیاد شد، این فروشگاه ساز های معرفی شده در قسمت بالا توانایی جوابگویی و ارائه خدمات به مشتریان خود را ندارد. بطور مثال سیستم ووکامرس شاید در مرحله ی اول از لحاظ هزینه و سرعت کار مناسب باشد ولی وقتی تعداد محصولات بالا رود و از یک تعداد بطور مثال 100 عدد بیشتر شوند سیستم دچار مشکل می شود.

پرستاشاپ چیست؟

پرستاشاپ یک نرم ‌افزار متن‌ باز تجارت الکترونیک رایگان است. PrestaShop با زبان PHP نوشته شده‌است و از پایگاه داده MySQL پشتیبانی می‌کند. سیستم مدیریت محتوا پرستاشاپ برای طراحی سایت های فروشگاهی بسیار کارآمد است و رقیبی سرسخت برای ووکامرس محسوب می شود. یکی از دلایل محبوبیت پرستاشاپ به نسبت ووکامرس یکپارچه بودن آن برای یک فروشگاه اینترنتی است و نتیجه آن استفاده کمتر از منابع سروی و سریعتر بودن سایت هایی است که با این CMS طراحی شده اند.

ووکامرس چیست؟

WooCommerce یک افزونه منبع باز برای وردپرس است؛ که برای کسب و کارهای کوچک تا بزرگ که از وردپرس استفاده می‌کنند طراحی شده‌است. این افزونه به دلیل سادگی در نصب و سفارشی سازی و رایگان بودن به سرعت محبوب شد.

انتقال پرستاشاپ به مجنتو

مهاجرت از پرستاشاپ به مجنتو

اگر شما فروشگاه خودتان را با فروشگاه ساز پرستاشاپ راه اندازی کرده اید و اکنون می خواهید از پرستاشاپ به مجنتو نقل مکان کنید تیم چالاک سافت این توانایی را دارد که انتقال پرستاشاپ به مجنتو را برای شما انجام دهد. خدماتی که در این انتقال ارائه می گردد به صورت زیل می باشد:

  • انتقال پرستاشاپ به مجنتو
  • انتقال کامل لیست سفارشات
  • انتقال کامل لیست محصولات به همراه ویژگی ها، تصاویر و ویدئو 
  • انتقال کامل لیست مشتریان به همراه آدرس های مشتری
  • انتقال کامل دسته بندی ها فروشگاه پرستاشاپ به مجنتو