چالاک سافت
منو موبایل

چالاک سافت

ساخت و طراحی فروشگاه اینترنتی

امروزه افراد قبل از اینکه محصولی را خریداری کنند، ابتدا آن محصول را در گوگل جستجو می کنند و در میان تنوع بسیار بالایی از محصولات، کالای مورد نظر خود را پیدا می کنند، نظرات سایر افراد را مشاهده، کالاها را با یکدیگر مقایسه می کنند و در پایان یک خرید آنلاین سریع و لذت بخش را تجربه می کنند. اگر شما هم محصولی برای فروش دارید، می توانید با طراحی فروشگاه اینترنتی و اتصال فروشگاه اینترنتی به درگاه های بانکی محصول خود را به هزاران مشتری به نمایش بگذارید و فروش خود را چند برابر کنید

طراحی فروشگاه اینترنتی

در واقع طراحی سایت فروشگاه اینترنتی برای صاحبان مشاغل یک ابزار محسوب می شود که مشتریان می توانند به صورت غیر حضوری خرید خود را انجام دهند. تیم چالاک سافت با بروزترین خدمات طراحی فروشگاه اینترنتی و همینطور ارائه مناسب ترین تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی قصد دارد که نقش تاثیرگذاری در رونق کسب و کارهای کوچک و بزرگ داشته باشد.

swerfe

مشاوره رایگان طراحی فروشگاه اینترنتی

اگر قصد دارید برای کسب و کار خودتان یک فروشگاه آنلاین راه اندازی کنید، یک مشاوره رایگان هدفمند می تواند به شما کمک کند که بهترین تصمیم را بگیرید. تیم چالاک سافت با داشتن بیش از نیم دهه فعالیت در زمینه طراحی سایت و طراحی فروشگاه اینترنتی می تواند مناسب ترین قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی در مدت زمان معقول به شما پیشنهاد دهد. از طریق شماره زیر می توانید با کارشناسان ما ارتباط برقرار کنید.

مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی

یکی از مهم ترین مزایای طراحی فروشگاه اینترنتی این است که کاربران یا مشتریانی که بدنبال محصولات شما هستند در هر زمان و هر مکانی می توانند خیلی راحت از شما خرید کنند. در واقع شما با انتخاب محصول و فروش آن می توانید محصولات خود را علاوه بر مشتریان شهر خود به سراسر کشور و حتی کشورهای دیگر بفروشید و ارسال کنید. همچنین راه اندازی فروشگاه اینترنتی باعث شناخته شدن برند شخصی شما، حذف واسطه ها و کاهش هزینه های جانبی خواهد شد.

سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی

برای سفارش طراحی سایت فروشگاهی بهتر است ابتدا تعداد محصولات و هزینه ای را که می خواهید برای سایت فروشگاهی و تولید محتوای اصولی می توانید در نظر  بگیرید را مشخص کنید. بعد سیستم مورد نیاز را انتخاب کنید و نسبت به سفارش طراحی سایت فروشگاه اینترنتی و انتخاب هاست مناسب برای فروشگاه اینترنتی اقدام کنید.

طراحی وب سایت فروشگاه رایگان

برای ساخت وب سایت فروشگاهی رایگان می توانید از روشهای مختلفی اقدام کنید یکی از آن ها سایت ساز های رایگان هستند. اما همکاران ما برای راحتی کار  شما اقدام به طراحی سایت رایگان کرده اند و شما می توانید از طریق پکیج هایی که همکاران ما در چالاک سافت در اختیار شما قرار می دهند شروع به طراحی سایت رایگان با تمام امکانات کنید. البته طبیعی است که شما برای ساخت فروشگاه اینترنتی حرفه ای رایگان باید حداقل مهارت کافی را داشته باشید. هر چند ما به شما کمک می کنیم که بدون دانش برنامه نویسی  اقدام به ساخت رایگان سایت فروشگاهی خود کنید.

طراحی وب سایت فروشگاه رایگان
قیمت طراحی سایت فروشگاهی

قیمت طراحی سایت فروشگاهی

تعرفه فروشگاه اینترنتی به نوع سایت و سیستمی که با آن طراحی شده است بستگی دارد. مثلا سیستم هایی مانند وردپرس نسبت به مجنتو و بجیستو ارزان تر هستند. اما وردپرس برای سایت های فروشگاهی با محصولات کم بیشتر استفاده می شود.  طراحی سایت فروشگاهی ارزان قیمت نمی تواند جوابگوی تمام نیازهای شما و کاربران شما باشد. پیشنهاد می کنم برای قیمت طراحی سایت فروشگاه اینترنتی با همکاران ما تماس بگیرید و مشاوره رایگان نیز دریافت کنید.

طراحی فروشگاه اینترنتی برای انواع فروشگاه

شما می توانید طراحی انواع فروشگاه فروشگاه اینترنتی خود را با خیال راحت به تیم چالاک سافت بسپارید و نتیجه دلخواه خود را دریافت کنید.

  • طراحی فروشگاه اینترنتی فروش کتاب
  • ساخت سایت فروشگاهی فایل رایگان
  • طراحی سایت پوشاک
  • طراحی سایت فروشگاه زنجیره ای
  • طراحی فروشگاه اینترنتی لوازم آرایشی و بهداشتی
  • طراحی فروشگاه اینترنتی فروشگاه فرش
  • طراحی فروشگاه دکراسیون اداری
  • و ….
طراحی فروشگاه اینترنتی برای انواع فروشگاه
طراحی سایت فروشگاهی مثل دیجی کالا​

طراحی سایت فروشگاهی مثل دیجی کالا

سایت دیجی کالا جزء سایت های محبوب و پرطرفدار  می باشد. به همین دلیل بسیار از کاربران دوست دارند سایت مشابه دیجی کالا داشته باشند. برای طراحی سایت شبیه دیجی کالا می توانید با وردپرس قالب مشابه دیجی کالا را خریداری و نصب کنید و یا از طریق شرکت های طراحی سایت اقدام به سفارش سایت مشابه دیجی کالا کنید.

ساخت سریع فروشگاه اینترنتی

برای اینکه فروشگاه اینترنتی خود را سریع راه اندازی کنید می توانید از فروشگاه سازهای قدرتمند مانند بجیستو و مجنتو و یا وردپرس استفاده کنید تا هم در کمترین زمان ممکن سایت خود را طراحی کرده و هم یکی از بهترین طراحی فروشگاه اینترنتی در تهران یا سایر شهرها را داشته باشید. این فروشگاه ساز ها دارای قالب و ماژول های آماده هستند و قالب دلخواه خود را می توانید انتخاب و هرچه زودتر شروع به کار در فروشگاه اینترنتی خود کنید.

ساخت سریع فروشگاه اینترنتی
طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای

برای طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای نمی توانید از فروشگاه سازهای رایگان استفاده کنید. زیرا طراحی سایت فروشگاهی حرفه ای نیازمند تخصص و تجربه برنامه نویسی است. سایت حرفه ای امکانات بیشتری لازم دارد که باید برای هر یک از امکانات توسط برنامه نویسان ماژول هایی نوشته شود. همچنین سایت های متوسط و متوسط به بالا نیازمند کد نویسی اختصاصی هستند. همکاران ما هر نوع فروشگاه اینترنتی و با هر امکاناتی که بخواهید را با کمترین هزینه ممکن برای شما طراحی می کنند. پس هر چه زودتر برای مشاوره طراحی فروشگاه اینترنتی حرفه ای تماس بگیرید.

امکانات طراحی فروشگاه اینترنتی چالاک سافت

محصولات نامحدود

تعریف بی نهایت محصول (فیزیکی و دانلودی) دسته بندی محصول و ویژگی محصول

جستجو و فیلتر

تعریف انواع فیلتر و جستجوی پیشرفته روی ویژگی های محصولات

حمل و نقل

تعریف انواع روش های حمل و نقل برای محصولات فیزیکی

پرداخت

تعریف انواع روش های پرداخت ماننده پرداخت در محل یا اتصال به درگاه های بانکی

پروفایل کاربری

دارای پروفایل کاربری برای مشتریان جهت مشاهده یا ویرایش و وضعیت سفارشات

تخفیفات

قابلیت تعریف انواع سناریو های تخفیف و فروش برای محصولات

امکانات پیشرفته

انواع گزارشات، مقایسه محصولات، افزودن به علاقمندی و امکانات متنوع دیگر

انواع منو

تعریف انواع منوهای آبشاری و مگامنو همراه با انواع مختلف طرح بندی صفحات وب سایت

کاملا واکنشگرا

طراحی سایت ریسپانسیو منطبق بر صفحه نمایش های مختلف مانند لپ تاپ، تب لت و موبایل

اتصال به شبکه های اجتماعی

اتصال و انتشار در شبکه های اجتماعی از جمله اینستاگرام و تلگرام

معرفی در گوگل

دارای زیر ساخت و افزونه قوی سئو برای شناخته شدن در موتورهای جستجو

امنیت و بروزرسانی

دارای افزونه های امنیتی قوی برای جلوگیری از هک شده یا اسپم کردن سایت

برای شروع با ما تماس بگیرید.

کارشناسان تیم چالاک سافت آماده ارائه مشاوره مفید و هدفمند به شما و کسب و کار شما هستند.

سوالات متداول

طراحی فروشگاه اینترنتی من چقدر زمان میبرد؟

 

معمولا زمان انجام پروژه های استاندارد ساخت فروشگاه اینترنتی آنلاین، بین 1 تا 2 ماه کاری زمان است. اما زمان دقیقتر آن پس از بررسی ویژگی ها و امکانات اختصاصی فروشگاه شما مشخص خواهد شد.

مراحل طراحی فروشگاه اینترنتی و عقد قرارداد به چه شکل است؟

 

برای طراحی سایت فروشگاهی در شرکت چالاک سافت ابتدا یک جلسه مشاوره برگزار می شود. این جلسه هم به صورت تلفنی و حضوری امکان‌پذیر است. بعد از جلسه مشاوره پروپوزال برای مشتری ارسال می شود و در صورت تایید پروپوزال عقد قرارداد انجام می‌شود.

آیا بهینه سازی فروشگاه اینترنتی هم انجام می‌شود؟

 

یکی از خدمات چالاک سافت سئو و بهینه سازی برای موتورهای جستجو است.  تمامی اصول سئو تکنیکال در طراحی سایت فروشگاهی اعمال میشود.

نحوه پرداخت هزینه طراحی فروشگاه اینترنتی به چه صورت است؟

 

طبق قوانین چالاک سافت، 30 درصد مبلغ نهایی پروژه در ابتدا شروع کار از طرف مشتری گرامی دریافت خواهد شد و مابقی هزینه ها در یک یا دو مرحله بصورت کامل تسویه خواهد شد.

آیا سایت فروشگاهی طراحی شده در موبایل به‌درستی نمایش داده می‌شود؟

تمامی سایت‌‎های اختصاصی و نیمه اختصاصی طراحی شده توسط چالاک سافت به صورت ریسپانسیو بوده و در حالت موبایل نیز نمایش صحیحی خواهد داشت.

تعرفه طراحی فروشگاه اینترنتی چگونه است؟

هزینه ها و تعرفه فروشگاه اینترنتی بسته به نوع فروشگاه و امکاناتی که می خواهید متفاوت است برای مشاوره رایگان می توانید با همکاران ما تماس بگیرید.

هزینه های طراحی فروشگاه اینترنتی اختصاصی به چه صورت است؟

طراحی سایت فروشگاه اینترنتی حرفه ای و یا اختصاصی با طراحی سایت های معمولی فرق دارد و هزینه آن بستگی به امکانات آن دارد. هر چه امکانات بیشتری داشته باشد هزینه نصب طراحی آن بیشتر است.