الگوریتم گورخر

الگوریتم گورخر

با توجه به رونق گرفتن کسب و کارهای اینترنتی و افزایش بی شمار وب سایت های فروشگاهی، گوگل به فکر ارائه الگوریتمی افتاد تا بتواند وبسایت های فروشگاهی با کیفیت را از وبسایت های با کیفیت پایین و وبسایت هایی را که استاندارهای کسب و کار اینترنتی را رعایت نمی کنند جدا کند. برای این کار الگوریتم گورخر را برای وبسایت های فروشگاهی اعمال کرد. حالا بیایید باهم ببینیم که این الگوریتم چکار می کند و چه استانداردهایی برای وبسایت ها در نظر گرفته است.

الگوریتم گورخر چیست؟

الگوریتم گورخر یا (Google Zebra Algorithm) یکی از جدیدترین الگوریتم های گوگل است که بر روی تجارت الکترونیک و بر روی کسب و کارهای اینترنتی و سایت های فروشگاهی تمرکز می کند. گوگل معتقد است که هنوز ۷۰ درصد از سایت ها دارای کیفیت پایین هستند و اسپم شناخته می شوند و باید از گوگل حذف شوند. این الگوریتم سایت ها را بررسی می کند و سایت های باکیفیت تر را بیشتر در معرض دید مردم قرار می دهد.

تاریخچه الگوریتم گورخر

الگوریتم گورخر در سال ۲۰۱۳ پیشنهاد شد اما هنوز گوگل آن را به طور واقعی تایید نکرده است. اما بسیاری بر این باور هستند که این الگوریتم وجود دارد و بر سایت ها تاثیر می گذارد. این الگوریتم بر روی شبکه های اجتماعی به ویژه گوگل پلاس تاکید دارد.

چرا این الگوریتم به الگوریتم گورخر معروف است؟

این حیوان بامزه ترکیب رنگ های سفید و مشکی که دارد مانع از نیش حشرات به گوره خر می شوند. گوگل نیز می گوید این الگوریتم آمده تا سایت های اسپم و با کیفیت پایین را از نتایج گوگل حذف کند.

برای اینکه با این الگوریتم جریمه نشویم چکار باید بکنیم؟

این الگوریتم به دنبال سایت هایی است که استاندارد های کسب و کارهای اینترنتی را رعایت نمی کنند و می خواهند مخاطبان و گوگل را فریب دهند. برای به دست آوردن اعتبار نزد گورخر باید اقدامات زیر را رعایت کنیم:

  1. برای وبسایت خود نماد اعتماد بگیریم.
  2. از چند درگاه پرداخت متنوع جهت راحتی کار کاربران خود استفاده کنیم.
  3. سایت خود را در گوگل مپ ثبت کنیم و آدرس و مشخصات دقیق را وارد کنیم.
  4. از یک سایت ریسپانسیو یا واکنش گرا استفاده کنیم.
  5. از یک سیستم حمل و نقل دقیق استفاده کنیم.
  6. ارائه ی تخفیفات برای محصولات
  7. سرعت لود سایت را بالا ببریم.
  8. مراحل خرید را برای کاربران آسان کنیم.
  9. یک پشتیبانی آنلاین برای پاسخگویی همیشگی مشتریان داشته باشیم.
  10. در صورت داشتن مکان فیزیکی به طور دقیق آدرس آن ذکر شود.
  11. هویت حقیقی مالک سایت را ذکر کنیم.
  12. محتوای با کیفیت و قوی را برای همه محصولات درج کنیم.
  13. قیمت محصولات را درج کنیم.
  14. هدیه دادن به مشتریان و کسانی که از سایت خرید می کنند.

نتیجه گیری

در مقاله بالا الگوریتم گورخر را برای شما بررسی کردیم و نتیجه ای که از این مقاله می گیریم این است که برای وبسایت های فروشگاهی مطابق با استانداردهای الگوریتم گورخر گوگل عمل کنیم. تا بتوانیم جایگه خوبی در سرچ گوگل داشته باشیم. گوگل در حقیقت می خواهد که کاربران از خدمات شما راضی باشند و به شما اعتماد داشته باشند. اعتماد کاربران در واقع همان اعتماد گوگل است.

به این نوشته امتیاز دهید!

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاوره طراحی فروشگاه اینترنتی رایگان

همین الان برای دریافت مشاوره رایگان طراحی فروشگاه اینترنتی با مجنتو با شماره ذیل تماس حاصل نمایید. 28429522-021

فهرست مطالب

نوشته های مرتبط

سئو چیست؟

در هر روز میلیونها موضوع از طرف کاربران در موتورهای جستجو سرچ می شود و میلیونها سایت نیز وجود دارند که گوگل هر کدام از

ابلاغیه های مودیان

در نرم افزار حسابداری مودیان امکان ثبت ابلاغیه های مودیان وجود دارد . مانند تصویر زیر می توایند ابلاغیه های مودیان را ثبت کنید. می

Call Now Buttonمشاوره رایگان