چالاک سافت
منو موبایل

چالاک سافت

مراحل راه اندازی وبسایت ای کامرس

آیا به عنوان یک تاجر، بازاری یا خرده فروش این موضوع را می دانید که اگر کسب و کارتان آنلاین نیست، بدین معناست که وجود ندارید. امروزه با اینترنتی شدن کسب و کارها یکی از اصلی ترین اقدامات برای هر فروشنده ای راه اندازی وبسایت ای کامرس است.
برای خرده فروشان، این باید به این موضوع به این صورت تفسیر می شود که اگر در حال حاضر یک وب سایت تجاری ندارید، ممکن است از رسیدن به اهداف مادی و دستیابی به پتانسیل کامل خود جلوگیری کنید.

مراحل راه اندازی وبسایت ای کامرس دقیقاً شامل چه چیزی است؟

طراحی و راه اندازی وبسایت ای کامرس، فرآیند ایجاد یک فروشگاه آنلاین برای تجارت شما است تا به صورت دیجیتالی کالای خود را به فروش برسانید. برای طراحی یک وب سایت ای کامرس یا تجاری، باید محتوا و محصولات خود را برای نمایش موثر در اینترنت برنامه ریزی کنید به گونه ای که برای مخاطب جذاب و قابل فهم باشد. در ادامه شما را با ویژگیهای وبسایت ای کامرس خوب آشنا خواهیم کرد.

هم اکنون، دنیای اینترنت بر کسب و کارها تحمیل شده است، زیرا شرکت های بیشتری و خریداران بیشتری برای خرید خود به فروشگاه های اینترنتی روی می آورند. در سال 2020، فروش آنلاین شرکت والمارت تا 97 درصد افزایش یافت . رشد فروش و سود سه ماهه دوم آمازون 40 درصد بود. فقط افراد بزرگ نیستند که از اشتهای زیاد مصرف کنندگان برای خرید آنلاین سود می برند. خرده فروشان کوچکتر مانند Howards Storage World و B-Wear Sportswear، در میان سایرین، شاهد رشد دو و حتی سه رقمی درآمد اینترنتی نسبت به سال قبل بودند.

این سه شرکت چه چیزهای مشترکی دارند؟ طراحی های جدید و مدرن وب سایت اینترنتی آنها برای جذب مشتری ساخته و بهینه شده است.
شما نیز می‌توانید به مجموعه رو به رشد خرده‌فروشانی بپیوندید که به طور مداوم اهداف تجاری سالانه خود را شکست می‌دهند و از آنها فراتر می‌روند. با ما باشید تا با مراحل راه اندازی وبسایت ای کامرس آشنا شوید.

آنچه برای راه اندازی وبسایت ای کامرس لازم است

مهم نیست که چه نوع سایتی را می خواهید بسازید، اولین چیزی که نیاز دارید یک پلت فرم ای کامرس است که به شما در ایجاد بهترین فروشگاه تجاری الکترونیکی کمک می کند.

سه نوع اصلی از پلتفرم های Ecommerce (ای کامرس) در بازار وجود دارد:

  • منبع باز
  • SaaS
  • کامرس هدلس (Headless)

هر یک از آنها یک جعبه ابزار برای ایجاد یک فروشگاه آنلاین در اختیار شما قرار می دهند: صفحه ساز، صفحه پرداخت، ادغام درگاه پرداخت و موارد دیگر. تفاوت بین این پلتفرم های Ecommerce در سطوح زیر است:

  • سفارشی سازی
  • کارایی
  • مجموعه ویژگی های داخلی
  • انعطاف پذیری
راه اندازی وبسایت ای کامرس
راه اندازی وبسایت ای کامرس


راه اندازی وبسایت ای کامرس با پلتفرم های SaaS

پلتفرم های SaaS تجربه طراحی فروشگاه ای کامرس را ارائه می دهند. شما می توانید با استفاده از یک ویژوال ادیتور در چند ساعت فروشگاهی را طراحی کنید، هرچند که این مبادله سفارشی سازی محدود و ناتوان در افزودن ویژگی های سفارشی است.

راه اندازی وبسایت ای کامرس با پلتفرم های منبع باز

پلتفرم های منبع باز مانند یک بوم خالی هستند که با صرف زمان و تلاش کافی می توان آن را به هر نوع وب سایت ای کامرس تبدیل کرد. با این حال، شما همه چیز را باید از پایه ایجاد کنید، به این معنی که هر لحظه با یک کدنویس و یک طراح در تماس باشید.

راه اندازی وبسایت ای کامرس با پلتفرم‌های کامرس هدلس

پلتفرم‌های کامرس هدلس با انعطاف‌پذیری در ذهن ساخته شده‌اند و به شما این امکان را می‌دهند با استفاده از یک موتور تجاری قدرتمند در بک اند سایت، تجربه‌های متفاوتی از خرید را در هر کجا ایجاد کنید. برخلاف سایر گزینه‌های Ecommerce ( ای کامرس)، با کامرس هدلس، قسمت فرانت اند از بک اند جدا می‌شود و به شما این امکان را می‌دهد هر زمان که بخواهید پلتفرم خود را تغییر دهید. با این حال، یک فرآیند پیچیده تر با سیستم های اضافی مورد نیاز همراه است. شما می توانید یکی از موارد زیر را انتخاب کنید:

  • کامرس هدلس و پلتفرم های منبع باز SaaS مانند BigCommerce
  • پلتفرم‌های SaaS مانند Shopify
  • سازندگان وب سایت SaaS مانند Squarespace و Wix.
  • پلتفرم های منبع باز مانند مجنتو که ویرایشگر تم بومی ندارد و فروشگاه ساز ووکامرس که از نظر فنی یک افزونه ی eCommerce است.

ویژگی های وبسایت ای کامرس

مهم نیست که کدام فروشگاه ساز را برای راه اندازی انتخاب می کنید، مهم این است که مطمئن شوید انتخاب برتر شما دارای ویژگی های زیر است:

1. یکی از ویژگیهای وبسایت ای کامرس بهینه سازی شده برای موبایل است

پاسخگویی تلفن همراه برای موفقیت یک وب سایت Ecommerce بسیار مهم است. بیش از 46 درصد از مصرف‌کنندگان کل فرآیند خرید خود (از تحقیق تا خرید) را در تلفن‌های هوشمند انجام می‌دهند، و حتی حدود 75 درصد اعتراف کرده‌اند که سایت‌هایی را که برای موبایل بهینه‌سازی نشده‌اند، رها می‌کنند.

یک پلت فرم ای کامرس پاسخگو می تواند تضمین کند که بازدیدکنندگان از انواع دستگاه ها تجربه عالی یکسان و بدون هیچ گونه محدودیت طراحی دارند.

راه اندازی وبسایت ای کامرس
راه اندازی وبسایت ای کامرس

2.  سفارشی سازی یکی دیگر از ویژگی های وبسایت ای کامرس است

“زیبایی” یک ارزیابی ذهنی است. با این حال، وقتی صحبت از طراحی وب می‌شود، «ظاهر خوب» معمولاً به معنای یک چیدمان راحت، تایپوگرافی و نماد نگاری زیبا، تصاویر واضح و سایر عناصر طراحی در سایت است که فروشگاه شما را از دیگران متمایز می‌کند.

اگر پلتفرم ای کامرس شما فاقد ویژگی‌های سفارشی‌سازی و قالب‌های زیبای آماده برای استفاده است، در استفاده از یک قالب ساده، گیر کرده‌اید و مانند صدها فروشگاه دیگر با فضای کمی برای متمایز نشان دادن برندتان روبه رو هستید. با BigCommerce ، سازمان ها می توانند:

  • وب سایت را با ویرایشگر کاملا سفارشی کنند .
  • با قالب های واکنش گرا فروش از طریق موبایل را افزایش دهند.
  • سایت خود را در نیمی از زمان با استفاده از ابزارهای توسعه مدرن بسازند.
  • یک تجربه خرید شخصی و جذاب ارائه دهند.
  • با یک شبکه جهانی از کارشناسان حرفه ای طراحی وب سایت ارتباط برقرار کنند.

3. ناوبری کاربر پسند برای سایت از ویژگیهای وبسایت ای کامرس می باشد

منظور از ناوبری سایت، عناصری است که ارتباط کاربر با سایت را فراهم می کند و کاربران می توانند برای دستیابی به اطلاعات خاصی در وب سایت شما استفاده کنند. اینها شامل منوی پیمایش سرصفحه، صفحات دسته بندی محصولات، فیلترها، جستجو در سایت و پاورقی ها می شود. فرض کنید یک پلت فرم ای کامرس توانایی شما را برای ایجاد مسیرهای ناوبری سفارشی محدود می کند. در این صورت، شما با یک وب سایت زیبا اما ناکارآمد مواجه خواهید شد که تعداد کمی از مشتریان مایل به استفاده از آن هستند و این مموضوع باعث افت رتبه سایت شما خواهد شد.

یک سایت باکیفیت و با دسترسی آسان می تواند دنیایی از تفاوت را ایجاد کند و جستجوی یک مشتری برای محصولی را به خرید آن محصول منتهی کند. طراحی پلت فرم ساده BigCommerce به مشتریان امکان می دهد با استفاده از هر دستگاهی به راحتی و بدون حواس پرتی، وب سایت را بررسی کنند.

4. یکی دیگر از ویژگیهای وبسایت ای کامرس تجربه کاربری قانع کننده

لذت، مصرف کنندگان را ترغیب می کند که خرید خود را تکمیل کنند و سپس مقداری دیگر خرید کنند. چه چیزی این حس لذت را شعله ور می کند و یک برند را به سطح بالاتری می برد؟ بهترین ابزارهای بازاریابی در جهان کمکی به سایت شما نخواهد کرد.
راه حلاین است که یک تجربه کاربری کاملاً فکر شده (UX) را فراهم کنید.

UX یا همان ظاهر سایت، نقشی اساسی در حصول اطمینان از اینکه وب سایت شما نه تنها کاربردی، بلکه بصری، قابل اعتماد، کاربر پسند و آسان برای پیمایش است، ایفا می کند. این عوامل لذت تعامل با سایت را افزایش می دهد و مرور را به تجربه لذت بخشی تبدیل می کند.

برای اطمینان از کاربرپسند بودن وب سایت، آن را مرور کنید تا متوجه شوید که آیا پیمایش آن را دوست دارید یا خیر، طرح بندی ها را موثر و همه عناصر طراحی را بصری و زیبا بیابید. عملکرد وب سایت را اندازه گیری کنید. زمان بارگذاری صفحه و سرعت کلی وب سایت روی UX سایت تاثیر می گذارد. صفحات کند، عناصر طراحی دارای اشکال، و ویدیوهای محصول با بارگذاری آهسته اغلب ناشی از یک CMS/CDN ضعیف و ارائه دهنده میزبانی مورد استفاده توسط پلت فرم ای کامرس است.

پلتفرم BigCommerce همه اینها را در نظر می گیرد و به سازمان ها اجازه می دهد تا وب سایتی ایجاد کنند که یک تجربه کاربری قانع کننده ارائه دهد.

راه اندازی وبسایت ای کامرس
راه اندازی وبسایت ای کامرس
 

چک لیست 9 مرحله ای طراحی و راه اندازی وبسایت ای کامرس

حتی با بهترین ابزارهای کلاس، فرآیند طراحی می‌تواند به راحتی بدون یک نقشه راه روشن، از مسیر خارج شود. برای راه اندازی وبسایت ای کامرس خود به چه چیزهایی نیاز دارید؟

  • صفحه نخست
  • صفحات دسته بندی
  • صفحات فرود محصول
  • صفحه پرداخت
  • درباره ما
  • دکمه سرچ در سایت
  • فرم های ثبت نام و ورود به حساب کاربری
  • فرم اشتراک ایمیل
  • الزامات قانونی

بیایید یکی یکی به همه اینها بپردازیم.

صفحه اصلی و نقش آن در وبسایت ای کامرس

صفحه اصلی اولین نقطه تماس بین شما و یک مشتری بالقوه است، می توانید آن را به عنوان یک فروشگاه دیجیتالی برای کسب و کار آنلاین خود در نظر بگیرید. تقریباً سه ثانیه فرصت دارید تا مشتریان خود را تحت تأثیر قرار دهید پس با انتخاب یک طراح عالی برای صفحه اصلی خود موثر واقع شوید.

صفحات اصلی یک وب سایت با عملکرد عالی معمولاً عناصر زیر را به اشتراک می گذارند:

  • مجموعه ای واضح از دسته بندی محصولات در قسمت سرصفحه یا نوار کناری.
  • تصاویر قهرمان (یا لغزنده تصویر) که محصول اصلی یا پیشنهادات فعلی را نشان می دهد.
  • ارائه منتخب محصولات توصیه شده، اقلام پرطرفدار یا دسته بندی محصولات.
  • پیشنهادات پاپ آپ یا چسبنده را برای حفظ مشتری.

ظاهر صفحه اصلی شما توسط دو عامل تعیین می شود: صنعت شما و ترجیحات مشتریان شما.

راه اندازی وبسایت ای کامرس
راه اندازی وبسایت ای کامرس

 صفحه دسته بندی و نقش وبسایت Ecommerce

صفحات دسته بندی به سازماندهی همه محصولات شما و جستجو و پیدا کردن سریع محصولات کمک می کند. مشتریانی که با تبلیغات موجود، حواسشان پرت شده است، به خصوص در دستگاه های تلفن همراه، اطلاعات فوری می خواهند. بنابراین شما باید با دسترسی سریع به محصولاتی که آنها نیاز دارند به آنها خدمت کنید.

صفحات دسته بندی علاوه بر فراهم کردن تجربه عالی برای کاربر، برای بهینه سازی موتورهای جستجو ( SEO ) نیز بسیار مهم هستند. برای جلوگیری از تولید محتوای تکراری و کاهش رتبه شما در نتایج جستجو اطمینان حاصل کنید که هر صفحه دسته:

  •  دارای URL توصیفی و سئو پسند است.
  •  دارای متون منحصر به فرد برای توضیحات دسته.
  •  به طور منطقی با معماری کلی اطلاعات شما مطابقت دارد.
  •  دارای فیلترهای اضافی برای مرتب سازی پیشنهادات محصول.

صفحه محصول وبسایت ای کامرس

طراحی صفحه محصول برای سایت های تجاری بسیار مهم است. چه تی شرت بفروشید و چه لاستیک، اگر لیست های شما جذاب به نظر نمی رسند، تعداد ترافیک و تبدیل شما هرگز بالا نمی رود. صفحه محصول شما حداقل باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • عکس محصول با کیفیت بالا
  • مشخصات محصول: نام، رنگ، اندازه، قیمت، ویژگی های کلیدی.
  • خرید و ذخیره برای دکمه های بعدی.
  • توضیحات کامل محصول .
  • نظرات و کامنت های مشتریان.
  • محصولات مرتبط (بالا فروش و متقابل).
راه اندازی وبسایت ای کامرس
راه اندازی وبسایت ای کامرس

علاوه بر موارد بالا، شما می‌توانید محصول را با برخی ویژگی‌های اضافی مانند تایمرهای شمارش معکوس، نمایش‌های ویدیویی یا واقعیت افزوده، گزینه ورود به فروشگاه، هشدارهای بازگشت به استوک و موارد دیگر جذاب کنید.

 صفحه پرداخت و نقش آن در وبسایت های ای کامرس

به گفته موسسه بایمرد ، عوامل زیادی می توانند مشتری را ترغیب کنند که سبد خرید خود را رها کند، بهبود ظاهر و جریان صفحه پرداخت شما می تواند از بسیاری از این موارد جلوگیری کند.

  • برای خریدارانی که برای اولین بار خرید می‌کنند، «تسویه‌حساب مهمان» را فعال کنید و از آنها بخواهید پس از تکمیل خرید، یک حساب کاربری با شما ثبت کنند.
  • تعداد فیلدهای فرم ثبت نام در هنگام خرید را کاهش دهید. به طور متوسط، وب سایت ها دارای 8 تا 12 فیلد در جریان پرداخت هستند . اما شما تمام داده های مشتری مورد نیاز خود را در 6 تا 8 فیلد ثبت کنید.
  • همه روش‌های پرداختی را که می‌پذیرید به عنوان مثال، کارت نقدی یا اعتباری و درگاههای پرداخت تمام بانک ها را به وضوح فهرست کنید.
  • مشتریان را در مورد تمام هزینه های احتمالی قبل از تسویه حساب مطلع کنید.

صفحه درباره ما سایت ای کامرس

صفحه درباره ما را به عنوان مورد آخر در نظر نگیرید، به خصوص اگر در سایت B2B هستید، 52٪ از خریداران می گویند یکی از اولین چیزهایی که می خواهند در وب سایت فروشنده ببینند، صفحه درباره ما است.

در ادامه به راه های زیادی که برای ایجاد یک صفحه جذاب «درباره ما» برای راه اندازی وبسایت ای کامرس وجود دارد اشاره می کنیم:

  • یک داستان در مورد محصولات خود بگویید.
  • تیم خود را معرفی کنید
  • ارزش های شرکت خود را ارائه دهید.
  • نحوه عملکرد خود را توضیح دهید.
  • در مورد تاریخ چه کاری خود صحبت کنید.
  • یا چشم انداز آینده خود را ارائه دهید.

از نظر طراحی، متن را کوتاه و دقیق نگه دارید. از پیشنهادات فروش و CTA اجتناب کنید، اما از تصاویر تیمی و محصول خوب برای پشتیبان گیری از داستان خود استفاده کنید.

راه اندازی وبسایت ای کامرس
راه اندازی وبسایت ای کامرس

موتور جستجو یا دکمه سرچ در سایت برای وب سایت Ecommerce

یک موتور جستجو در سایت برای دوام طولانی مدت یک وب سایت، هم برای مشاغل بزرگ و هم برای کسب و کارهای کوچک بسیار مهم است. یک موتور جستجو در سایت، مشتری را تسریع می کند و به آنها اجازه می دهد نتایج خود را سریع و بدون دردسر پیدا کنند.

برای ایجاد یک تجربه جستجوی عالی در سایت:

  •  جستجو را آسان کنید.
  •  کلمات مشابه را پیشنهاد دهید.
  • نتایجی را برای کلمات غلط املایی ارائه کنید.
  • نتایج جستجو را با استفاده از تجزیه و تحلیل شخصی سازی کنید.
  • پشتیبانی از جستجوی تصویر همراه با پرس و جوهای متنی.

سازمان ها نباید تجربه تلفن همراه را هنگام ایجاد یک موتور جستجو در سایت فراموش کنند. قابلیت های جستجوی یک سایت باید با پیمایش موبایل سازگار باشد و بتواند صفحه نمایش کوچکتری را مدیریت کند.

 فرم های ثبت نام و ورود آسان برای سایت ای کامرس

بیش از حد از فرم های ورود استفاده نکنید. آنها باید کوتاه، پیشرونده و بدون اصطکاک باشند. از خریدار بخواهید ابتدا اطلاعات اولیه (ایمیل/پسورد) را ارائه دهد یا حتی با یکی از حساب های اجتماعی خود وارد شود. به یاد داشته باشید، هر مرحله اضافی در طول ثبت نام، شانس ریزش را افزایش می دهد. یک فرم لاگین خسته کننده و بیش از حد پیچیده می تواند مشتری را حتی قبل از اینکه خریدی انجام دهد، فراری دهد و از حضور طولانی مدت مشتری جلوگیری کند و آنها را از خط ارتباطی یک تجارت حذف کند.

فرم خبرنامه ایمیل طراحی کنید

یک کمپین بازاریابی ایمیلی که به خوبی اجرا می شود می تواند ترافیک مکرر را به وب سایت شما برساند و تبدیل ها را به حداکثر برساند. با این حال، قبل از بازاریابی، باید لیست ایمیل خود را بسازید.

برای جلب اشتراک، خبرنامه خود را در صفحه اصلی قرار دهید و یک نسخه چسبناک یا پاپ آپ را در قسمت پایین صفحه نگه دارید. برای حفظ خریدارانی که برای اولین بار خرید می‌کنند، می‌توانید برای اشتراک تخفیف کوچکی نیز اعمال کنید.

 الزامات قانونی برای وبسایت ای کامرس

قبل از راه‌اندازی یک وب‌سایت، باید مطمئن شوید که سایت شما از نظر قانونی با قوانین مناسب حفظ حریم خصوصی داده‌ها مطابقت دارد. این قوانین به طور مستقیم بر جمع آوری و استفاده از داده ها، به ویژه برای سازمان های بزرگتر، تأثیر می گذارد. اگر وب سایتی از کوکی ها استفاده می کند، آن سایت باید اطمینان حاصل کند که آنها مجوز کاربران را دریافت می کنند.

8 توصیه متخصصان برای راه اندازی وبسایت ای کامرس

قبلا در مورد این که یک وب سایت برنده چگونه به نظر می‌رسد و به چه صفحاتی نیاز دارد صحبت کردیم اکنون بیایید به نکات طراحی، نحوه جداسازی و صحبت برای صاحبان فروشگاه بپردازیم.

صفحات سایت و مسیر خرید آن را ساده نگه دارید

مسیر خرید باید بلافاصله برای مشتری مشخص باشد. قبل از افزودن یک عنصر طراحی جدید به صفحه، از خود بپرسید: آیا این به خریدار کمک می کند یا مانعی به حساب می آید.

به دنبال اطلاعات و بازخورد دست اول مشتری باشید

به عنوان یک صاحب کسب و کار، تصمیمات طراحی فروشگاه اینترنتی خود را بر اساس داده ها و بازخوردهای دست اول مشتری قرار دهید. به این ترتیب، شما یک تجربه کاربری منحصر به فرد ایجاد می کنید که در بین مخاطبان هدف شما اثر می گذارد و آنها را به برند شما، وفادارتر می کند.

یک فروشگاه سفارشی از شما در برابر رقبا محافظت می کند

نام تجاری، دارایی تاثیر بسزایی در ایجاد ارتباطات عاطفی با مخاطبان و تبدیل آنها به طرفداران نام تجاری دارد. از هر پنج مشتری، چهار نفر تمایل بیشتری برای تبلیغ یک برند مورد علاقه برای مدت طولانی دارند. با ایجاد یک تجربه خرید متمایز جایگاه خود را به عنوان یک برند مورد علاقه طولانی مدت، تضمین می کنید.

 یک تجربه کاربری عالی همیشه باید در اولویت باشد

قیمت‌های جذاب، تبلیغات جذاب و بنرهای جذاب هنوز مهم هستند، اما اگر UX کلی بد باشد، اثربخشی آنها کاهش می‌یابد. ابتدا روی اطمینان از قابلیت استفاده و عملکرد بالای وب سایت تمرکز کنید، سپس روی عناصر طراحی گرافیکی اضافی کار کنید.

 مشتریان خود را معطل نکنید

کشف و خرید آنلاین محصول باید بصری باشد. یک مسیر روشن برای خرید از طریق نوارهای پیمایش، معماری اطلاعاتی ساده، و فراخوانی فوری به هر بازدیدکننده ارائه دهید. با به حداقل رساندن بار شناختی در هر مرحله به سمت خرید، شانس تبدیل را افزایش می دهید.

متمایز باشید

فضای Ecommerce سال به سال شلوغ تر می شود. برندسازی، نمادنگاری و ویژگی‌های وب‌سایت، ارزش وب سایت شما را تقویت کرده و کسب‌وکار ای کامرس شما را از رقبا متمایز کند.

هنگام طراحی وب سایت به CRO فکر کنید

از نظرات طراحی خود با داده ها پشتیبانی کنید. چرخه عمر مشتری خود را مطالعه کنید، عادات مرور آنها را تجزیه و تحلیل کنید، اگر در حال طراحی مجدد هستید یا تست های قابلیت استفاده را با یک گروه متمرکز انجام می دهید. تا آنجا که می توانید درباره عادات مرور آنها بیاموزید، سپس آن یافته ها را در طراحی خود بگنجانید. فروشگاه Ecommerce شما باید برای مخاطب هدف شما جذاب باشد.

راه اندازی وبسایت ای کامرس
راه اندازی وبسایت ای کامرس

حرف نزنید، نشان دهید

وب سایت های بزرگ به صورت بصری مشتری را در طول سفر خود هدایت می کنند. هر عنصر یک نقش استراتژیک در آن فرآیند کشف بازی می کند. نکات ابزار و متون خدمات می تواند مفید و سریع باشد. اگر لازم است هر مرحله جدید را توضیح دهید، طرح انتخابی برای برند شما کار نمی کند.

سوالات متداول برای راه اندازی وبسایت ای کامرس

  • چه عناصری در طراحی خوب یک وب سایت دخیل است؟

طراحی های خوب وب سایت بلافاصله قابل مشاهده هستند. آنها معمولاً بر پنج عنصر کلیدی متکی هستند:

  • زیبایی برند ثبت شده
  • ناوبری تمیز
  • معماری اطلاعات موثر
  • صفحات فرود محصول بهینه شده
  • تسویه حساب آسان

این موارد در راه اندازی وبسایت ای کامرس ممکن است ساده به نظر برسند، اما اغلب همه آن چیزی هستند که در طراحی عالیه یک سایت نقشی بهینه ایفا می کنند. سایت شما ممکن است قابلیت های ناوبری ساده ای داشته باشد، اما اگر صفحات شما چشم نواز نیستند، مشتریان را برای مدت طولانی در آن نگه نخواهید داشت. هر یک از این پنج عنصر برای ساخت یک سایت Ecommerce با کیفیت به یکدیگر متکی هستند.

آیا فروشگاه های کوچکEcommerce به عناصر طراحی خاصی نیاز دارند؟

صرف نظر از اینکه فروشگاه شما سالانه ده ها یا میلیون ها مشتری را اداره می کند، راه اندازی با دقت وبسایت ای کامرس  در حفظ و ارائه رشد بسیار ارزشمند است. فروشگاه های کوچک باید تجربه کاربری را به همان شیوه ای که خرده فروشی های الکترونیکی بزرگتر انجام می دهند در اولویت قرار دهند، به این معنی که از طراحی های پاسخگو و سازگار با موبایل و اطمینان از فیلترینگ و ناوبری راحت، استفاده کنند.

سیستم های پرداخت متنوع می توانند نقش مهمی در خرید آنلاین، حتی برای کسب و کارهای آنلاین کوچک داشته باشند. سازمان‌های کوچک‌تر می‌توانند با سرمایه‌گذاری روی تصاویر با کیفیت بالا و پشتیبانی از روش‌های پرداخت مختلف، سایت‌های خود را برای خریداران احتمالی جذاب‌تر کنند.

کلام نهایی 

امروزه راه اندازی وبسایت ای کامرس ساده تر از همیشه است. دیگر این فرآیند بیش از حد فنی و سخت نیست که بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک را از مشارکت در بازار آنلاین باز دارد. با صفحات ضروری شروع کنید و نمونه های اولیه سریع طراحی کنید.

آنها را با تیم خود آزمایش کنید تا همسان سازی کنید. یک ظاهر جدید راه اندازی کنید و بینش های دست اول مشتریان خود را جمع آوری کنید. ویژگیهای وبسایت ای کامرس Ecommerce که در این مقاله ذکر شد را رعایت کنید تا به بهترین وبسایت تجاری خود دست پیدا کنید.
با تیم فروش ما صحبت کنید تا با آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی آشنا شوید و بیاموزید که چگونه چالاک سافت می تواند به فروشگاه آنلاین شما برای رشد کمک کند.

مطالب مرتبط
ای کامرس چیست؟

ای کامرس چیست؟

در پاسخ به این سوال که ای کامرس چیست؟ باید بگوییم که منظور از ایکامرس در معنای صحیح، همان تجارت […]

14 دقیقه مطالعه مشاهده
آینده ی ایکامرس

عواملی که آینده ی ای کامرس e-Commerce را شکل می دهند

ای کامرس نیز، مانند هر تکنولوژی دیجیتالی یا بازار خریدِ دیگری که بر مصرف‌کننده‌ استوار است، در طول سال‌ها تکامل […]

12 دقیقه مطالعه مشاهده
نسخه 1.4.0 بجیستو

همه چیز درباره نسخه 1.4.0 بجیستو

در مقاله نسخه 1.4.0 بجیستو، شما شاهد همه ویژگی های جدید این پلتفرم خواهید بود. ابتدا می‌خواهم از همه انجمن […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.