ثبت خدمات و هزینه های مودیان
در نرم افزار مالی و مالیاتی مودیان چالاک می توانید خدمات و کارهایی را که برای مودیان انجام داده اید را در قالب هزینه ها ثبت کنید. این نوع خدمات می تواند شامل ثبت اظهارنامه مالیاتی، صورت معاملات فصلی، ارزش افزوده، پاداش کاری و… باشند. در این قسمت از آموزش نرم افزار مودیان مالیاتی نیز همراه چالاک سافت باشید.
مانند تصویر زیر کاربر بر اساس نیاز می تواند نوع هزینه و خدمات را در نرم افزار اضافه کند.
گروه بندی هزینه ها در بخش ثبت خدمات و هزینه های مودیان مانند تصویر زیر استفاده می شوند.
مانند تصویر بالا می توانید بر اساس سال مالی تعریف شده در نرم افزار خدمات و هزینه های آنها را در نرم افزار ثبت کنید.
نوع خدمات/هزینه را تعیین خواهید و مبلغ آن و سپس سال مالی را انتخاب می کنید و در نهایت با ثبت آن مبلغ هزینه به صورت حساب مودی اضافه می شود.
با کلیک روی ثبت پرداخت ها مانند تصویر زیر به بخش پرداخت های مودی وارد شده و صورت حساب وی قابل مشاهده و پرینت است.
می توانید اطلاعات کامل واریزی مودی را در نرم افزار ثبت کنید و گزارش کاملی از آنها داشته باشید.
در بخش گزارشات نرم افزار می توانید گزارشات کاملی از خدمات و هزینه های ثبت شده را مشاهده کنید و در صورت نیاز آن را پرینت و یا برای مودی ارسال کنید.
از حالت های مختلف گزارش سه حالت آن به شرح زیر می باشند:
۱- بر اساس همه مودیان می توانید ارزش افزوده ۳ ماهه در همه سال های مالی را مشاهده و پرینت کنید.
۲- می توانید گزارشات همه خدمات و هزینه های انجام شده در سال مالی ۱۳۹۹ برای یک مودی را مشاهده و پرینت کنید.
۳- می توانید صورت معاملات فصلی همه مودیان در سال مالی ۱۳۹۹ را مشاهده و پرینت کنید.
همچنین در همین بخش می توانید لیست مودیان بدهکار، صورت وضعیت مودیان و پرداخت های آنان را مشاهده و پرینت کنید.
برای یادگیری بیشتر سوابق مالی مودیان را نیز مطالعه نمایید.