چالاک سافت
منو موبایل

چالاک سافت

عواملی که آینده ی ای کامرس e-Commerce را شکل می دهند

ای کامرس نیز، مانند هر تکنولوژی دیجیتالی یا بازار خریدِ دیگری که بر مصرف‌کننده‌ استوار است، در طول سال‌ها تکامل یافته است. با محبوب‌تر شدن دستگاه‌های تلفن همراه، تجارت از طریق گوشی های همراه نیز بازار مختص خود را پیدا کرده است. با ظهور سایت‌هایی مانند فیس‌بوک و پینترست (Pinterest)، شبکه‌های اجتماعی به محرک مهمی برای ای کامرس مبدل شده‌اند.

تلاش برای پیش بینی آینده اغلب یک کار بیهوده است، اما، با جمع‌آوری داده‌ها و یافتن روندها و الگوها، می‌توانیم پیش‌بینی‌های بسیار دقیقی برای آینده ی ای کامرس انجام دهیم.  بیایید با نگاهی به چند تغییر در رفتار مصرف‌کننده، که در سال‌های آینده، دنیای eCommerce را به پیش خواهد برد، شروع کنیم.

 

10 روندی که آینده ی ای کامرس را شکل می دهد

بیماری همه گیر کرونا، یکی از از قوی ترین دلایلی بود که دنیا را به گرایش هر چه بیشتر به سمت اینترنت و ای کامرس سوق داد. مورد دیگری که باعث محبوبیت بیشتر eCommerce یا همان خرید و فروش اینترنتی شده است کاهش خرید حضوری مردم و دسترسی آسان و سریع آنها به انواع محصولات در کسری از ثانیه است. مورد دیگر که آینده ی ای کامرس را شکل می دهد، فروش در همه جای دنیا و ایجاد تجربیات شیرین برای فروشندگان است.

به عبارت دیگر، ای کامرس با ایجاد عواملی مثل افزایش راحتی برای بازرگانان و خریداران آنها، ارائه تجربیات عالی و قانع‌کننده در عین خرید، آینده ای چشم گیر برای خود خواهد ساخت.

مقالات مرتبط: مراحل راه اندازی وبسایت ای کامرس

1- با پذیرش خرید آنلاین توسط بازارهای خارج از ایالات متحده، eCommerce رشد جهانی خواهد داشت 

سهم eCommerce در خرده فروشی در سطح جهان حداقل در پنج سال گذشته در حال افزایش بوده است و انتظار می رود که ادامه یابد. این موضوع، فرصت بزرگی را برای گسترش فروش برون مرزی به کشورهایی باز می کند که قبلاً نرخ رشد و نفوذ ای کامرس در آنها عقب مانده بود. با این حال، برندها باید تحقیقات خود را در مورد اینکه آیا توسعه بین المللی برای تجارت آنلاین آنها مناسب است یا خیر، انجام دهند.

این ها مواردی هستند که برای توسعه دادن تجارت خود به صورت بین المللی باید در نظر بگیرید:

  • آیا تقاضا برای محصول یا دسته من در آن بازار وجود دارد؟
  • آیا بازاریابی من به صورت متقابل فرهنگی ترجمه می شود یا اینکه برند نیاز به سرمایه گذاری در کمپین های منحصر به فرد دارد؟
  • آیا باید سایت eCommerce خود را برای مخاطبان بین المللی بومی سازی کنم؟
  • کدام گزینه های پرداخت در کشور هدف محبوب ترین هستند؟
  • چگونه به حمل و نقل برون مرزی نزدیک خواهم شد؟

تمام هزینه های بازاریابی، فروش و حمل و نقل بین المللی را در نظر بگیرید تا بتوانید ارزیابی کنید که آیا ارزش آن را دارد که برند شما از فرصت های ای کامرس جهانی استفاده کند.

 2- اتوماسیون باعث بهره وری و رشد می شود.

هدف اتوماسیون انجام یک کار با کمترین مداخله انسانی است. این می‌تواند به معنای برنامه‌ریزی ایمیل‌ها در یک CRM یا ابزار بازاریابی، استفاده از Zapier برای خودکار سازی وظایف یا استفاده از فناوری پیشرفته برای کمک به استخدام باشد. با این حال، در زمینه آینده ی eCommerce، برخی از رایج ترین مواردی که امروزه در مورد آنها صحبت می شود، روباتیک و هوش مصنوعی هستند.
یکی از شاخص های خوب روندهای آینده، تامین مالی است و این یکی برنده است. تنها در چند ماه گذشته، یک پلتفرم هوش مصنوعی مکالمه منبع باز برای چت بات ها و برنامه های صوتی چهارمین دور بودجه خود را دریافت کرد و یک توسعه دهنده لیفتراک مستقل 15 میلیون دلار جمع آوری کرد.

رباتیک و تاثیر آن در روند آینده ی ای کامرس

دستگاه‌های رباتیک، پهپادها و سایر وسایل نقلیه خودران در حال حاضر برای تقویت زنجیره تامین استفاده می‌شوند، به عنوان مثال، برای یافتن، شناسایی و حمل و نقل اقلام در انبارها. 

آینده ی ایکامرس
آینده ی ای کامرس

هوش مصنوعی و تاثیر آن در آینده ی eCommerce

ترکیبی از هوش مصنوعی و کلان داده می‌تواند چیزی بیشتر از خودکار سازی انجام دهد، می‌تواند به طور خودکار تعدادی از فرآیندها را بهینه کند که در حال حاضر، زمان و تلاش زیادی را صرف می‌کنند یا اصلاً نمی‌توان انجام داد. افزایش شخصی‌سازی ای کامرس، یکی از زمینه‌هایی است که به منظور پیشرفت در این زمینه می‌تواند تجربه ی فروشگاهی بهتری برای مشتریان فراهم کند.
جف گوفینت گفت: “وب‌سایت‌ها مواردی را توصیه می‌کنند که ممکن است شما آنها را دوست داشته باشید و این موارد را بر اساس خریدهای قبلی شما محک می زنند. این وب سایت ها از هوش مصنوعی برای تجزیه و تحلیل سابقه خرید شما استفاده می‌کنند.”
خرده‌فروشان برای جمع‌آوری داده‌ها، تجزیه و تحلیل آنها و استفاده از آنها برای شخصی‌سازی تجربه خرید، اجرای کمپین بازاریابی، بهینه‌سازی قیمت، برنامه‌ریزی عرضه کالا و بینش مشتری به هوش مصنوعی متکی هستند. این جمع‌آوری و تجزیه و تحلیل داده‌ها همچنین می‌تواند به شناسایی سفارش‌های تقلبی و پرخطردر فروشگاه ای کامرس شما کمک کند.

Goffinet می‌گوید با گذشت زمان، هوش مصنوعی به مشارکت کمتر و کمتری از سوی دانشمندان داده برای انواع برنامه‌های روزمره در e-Commerce نیاز دارد. اگر علاقه مند به ترکیب برخی از مزایای هوش مصنوعی هستید، با فکر کردن به بزرگترین نقاط درد خود شروع کنید. به عنوان مثال: اگر درگیر پشتیبانی مشتری هستید، یک ربات چت را پیاده سازی کنید. چت بات ها بر اساس صنعت و خرده‌فروشی حال حاضر مورد استقبال قابل توجهی قرار گرفته اند. 

از شروع کوچک نترسید و اجازه دهید مواردی نظیر استفاده از هوش مصنوعی با کسب و کارتان رشد کند. فقط به یاد داشته باشید: هدف اتوماسیون این است که کارها را برای انسان کمتر کند نه بیشتر، بنابراین می توان گفت که اتوماسیون یکی از مواردی خواهد بود که بر آینده ی ای کامرس تاثیر خواهد گذاشت.

مقالات مرتبط: راه اندازی فروشگاه اینترنتی با افزونه ووکامرس

3- تجارت صوتی و فناوری headless، در را به روی تجارت خودکار باز خواهد کرد

یک نظرسنجی در ژانویه 2019 نشان داد که حدود 45 درصد از افراد از فناوری صوتی مانند Google Home یا Alexa آمازون برای انجام نوعی فعالیت خرید استفاده کرده اند. به این دلیل که کاربران بیشتر متمایل به استفاده از فناوری‌های صوتی مانند دستیار صوتی گوگل هستند، و این موضوع احتمالاً تا حدی افزایش خواهد داشت.
فکر کردن به اینکه ممکن است لباس یا دکور خانه جدید را بدون دیدن آن سفارش دهیم کمی جهشی است، اما تصور سفارش مجدد محصولی که قبلا استفاده کرده ایم آسان تر است، به عنوان مثال: “الکسا، غذای سگ را در سبد خرید من قرار بده.

در این مورد، آمازون ترجیحات برند و کمیت شما را با استفاده از اطلاعات قبلی شما که در سایت ثبت شده به خاطر می‌آورد و سفارش مجدد را آسان می‌کند.

با این حال، آینده نهایی برای این امر، مبتنی بر روند تجارت صوتی همراه با افزایش اشتراک‌ها برای دستیابی به تجارت خودکار (تجارت) و دستگاه‌های IoT مبتنی بر تجارت headless است.
امیر حسابی، مهندس راه‌حل‌های سازمانی در BigCommerce، گفت: « کامرس headless در حال رسیدن به نقطه‌ای است که خود را در بازار تعریف می‌کند.

“ما در مورد headless به عنوان یک موتور کامرس این طور فکر می کنیم که می تواند با هر چیزی از قبیل دستگاه های IOT جفت شود.” با کامرس هدلس، یک دستگاه متصل به اینترنت اشیا متوجه می‌شود که کالایی که در آن مشترک هستید رو به اتمام است و به طور خودکار آن را برای شما سفارش می‌دهد.

 

 

4- PWA ها، تجارت از طریق تلفن همراه را بهبود می بخشند و آینده ی ای کامرس را تحت تاثیر قرار خواهند داد

برنامه‌های وب پیشرو (PWA) از جدیدترین فناوری وب استفاده می‌کنند تا تجربه‌ای آنلاین ارائه دهند که به یک برنامه بومی به ویژه در دستگاه تلفن همراه، نزدیک‌تر از یک صفحه وب سنتی است. آنها در حال به دست آوردن محبوبیت هستند زیرا درست مانند یک اپلیکیشن تجربه کاربری قابل اعتماد، سرعت های فوق العاده و قابلیت های تعامل مانند ارسال اعلان های فشار و ظاهر شدن در صفحه اصلی دستگاه، را تسهیل می کنند.

خرید از طریق دستگاه های تلفن همراه، دیگر فقط یک تازگی نیست، بلکه این یک روند طبیعی است. انتظار می رود فروش از طریق گوشی های هوشمند به طور قابل توجهی افزایش یابد و در سال 2022 به بیش از 432 میلیارد دلار برسد.

PWA ها، تجارت از طریق تلفن همراه را بهبود می بخشند
PWA ها، تجارت از طریق تلفن همراه را بهبود می بخشند

استفاده از PWA در کنار معماری تجاری هدلس می‌تواند کنترل مورد نیاز برای ایجاد یک تجربه خرید سریع و قابل اعتماد از طریق موبایل را فراهم کند. جدا کردن موتور کامرس از قسمت فرانت اند فروشگاه به بازاریابان و توسعه‌دهندگان، مکان‌های جداگانه‌ای برای بازی می‌دهد و احتمال تغییراتی را که منجر به عواقب غیرمنتظره می‌شود کاهش می‌دهد و تجربه بومی اپلیکیشن موبایل را برای مشتریان فراهم می‌کند.

5- تجربه مشتری یک نیروی محرکه برای آینده ی eCommerce به حساب می آید

از این رو که کرونا ما را بیشتر به سمت دنیای دیجیتال سوق داده است، برندها باید سخت‌تر تلاش کنند تا تجربیات خرید غنی و متقاعدکننده‌ای را ارائه کنند که توجه مشتریان خود را، در بازار شلوغ ای کامرس جلب کنند.

امروزه فناوری‌ها زمینه های بیشتری برای ایجاد تجربیات متفاوت در کاربران فراهم کرده اند، از این رو برندها به دنبال نوآوری هستند. بنابراین چگونه می توانید بهترین تجربه ممکن را به مشتریان خود ارائه دهید؟ در جواب باید بگوییم که ویدئو راهی برای غرق کردن خریداران در تجربه eCommerce و همچنین برند می باشد. ویدیوی جذاب فرصتی برای ایجاد احساس و تعامل ایجاد می کند و به خریداران شما چیزی برای تعامل می دهد.

6- تجربیات آفلاین حتی پس از کرونا متفاوت به نظر می رسند

کووید۱۹ نه تنها ما را از هرگونه تجربه آفلاینی که نمی‌توان در تنهایی انجام داد دور نگه داشته است، بلکه تغییراتی را که قبلاً در افق وجود داشت، سرعت می بخشد.

قبل از همه‌گیرشدن بیماری کرونا، خواربارفروشی تگزاس HEB قبلاً یک گزینه سفارش آنلاین و وانت در کنار جاده را پیاده‌سازی کرده بود، و این موضوع که مشتریان دیگر خودشان کالاها را حمل و لمس نمی کردند، آنها را جلوتر از بازی قرار می‌داد.
در حالی که همه ما در خانه هستیم، قابلیت‌های فناوری بدون لمس همچنان در حال پیشرفت هستند. گزینه‌های پرداخت موبایلی در حال حاضر رایج هستند.

می توان گفت آمازون یکی از شرکت هایی بود که واقعاً زیرک یا واقعاً خوش شانس بود زیرا در اوایل ماه مارس اعلام کرد که فروش فناوری پرداخت خودکار خود “Just Walk Out” را به خرده فروشان آغاز خواهد کرد.
اندرو لیپسمن، تحلیلگر اصلی eMarketer، گفت: تغییر توازن قدرت به سمت دیجیتال وجود دارد و این بدین معناست که آینده ی eCommerce روشن است. مشکل این است که این تغییر پارادایم آنقدر عمیق است که وضعیت موجود را مختل می کند و برندگان و بازندگان جدیدی ایجاد می کند.

مقالات مرتبط: آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی

7- پرداخت‌ها و تسویه حساب آنلاین شخصی‌تر می‌شوند 

Sezzle، Apple Pay، Venmo، PayPal… هر بار که دور می زنید، به نظر می رسد گزینه پرداخت جدیدی وجود دارد. و همانطور که نسل‌های جوان بیشتر و بیشتر در زمینه فناوری اطلاعات پیدا می‌کنند، تنوع گسترده‌تری از گزینه‌های پرداخت رایج می‌شود. حتی یک مطالعه TransUnion نشان داد که استفاده Millennials یا همان نسل متولد شده بین سال های 1981 تا 1996 از کارت های اعتباری در حال کاهش است .

به همین دلیل است که بسیاری از فروشگاه های ای کامرس اکنون گزینه‌هایی را برای بودجه ای کم تا بدون بهره ارائه می‌کنند، مانند Klarna، Afterpay، و Affirm، که به خریداران اجازه می‌دهند بدون پرداخت تمام پول به یکباره خریدهای بزرگ انجام دهند یا از کارت اعتباری با بهره بالا استفاده کنند.

پرداخت‌ها و تسویه حساب آنلاین شخصی‌تر می‌شوند 
پرداخت‌ها و تسویه حساب آنلاین شخصی‌تر می‌شوند

برای در دست گرفتن هر چه بیشتر بازار و خریداران به ویژه جمعیت زیر 40 سال، برندها باید تا حد امکان گزینه های پرداخت را بپذیرند، از جمله این گزینه ها می توان به خرید اکنون، پرداخت بعدا (BNPL) اشاره کرد.

متأسفانه، این BNPL ها خرید و فروش با خریداران دارای امتیازات اعتباری پایین را رد می کنند. اینجاست که Katapult وارد می‌شود. فرض کنید یک خرده‌فروش Klarna را به عنوان یک گزینه پرداخت پیشنهاد می‌کند، اما خریدار بر اساس امتیاز اعتباری رد می‌شود. اگر آن خرده فروش Katapult را نیز ارائه دهد، به طور اتوماتیک به خریدار  این گزینه داده می شود که از طریق Katapult با نرخ بهره بالاتر بر اساس ریسک، خرید کند.

مدیر توسعه کسب و کار در Katapult Jeremiah Griffin می گوید: مردم قبلاً با توجه به امتیازات اعتباری خود به دو دسته اصلی و فرعی تقسیم می شدند اما اکنون روش های بیشتری برای خرید وجود دارد.” با ظهور راه حل های پرداخت اجاره به مالک مانند Katapult، کسب‌ و کارها می‌توانند به بخش‌های جدیدی از بازار دست یابند.

همچنین به این معنی است که تجار می توانند یک تجربه شخصی ارائه دهند. با بسیاری از گزینه‌های جدید پرداخت، تاجران می‌توانند به بازارهای جدید دست یابند و انتخاب‌های بیشتری برای پرداخت به دلخواه خود ارائه دهند.

 

8- جمع آوری و تجزیه و تحلیل داده ها منسجم و جامع تر می شود

یکی از روندهای اخیر در چند سال گذشته، این است که برندهای بزرگ CPG به صورت آنلاین در حال حرکت هستند و یک کانال DTC را به جریان درآمد خود اضافه می کنند. اما، به گفته ایوان پرکینز، مدیر ارشد حساب برای شرکت‌های بزرگ در BigCommerce، بزرگترین محرک این روند جریان درآمد اضافی نیست، بلکه داده‌ها هستند.

برخی از مارک‌های سنتی CPG که از طریق خرده‌فروشان بزرگ به فروش می‌رسند، احساس می‌کنند که از کاربران محصولات خود بسیار دور هستند. فروش DTC، یکی از راه‌هایی است که آن‌ها با مشتریان خود آشنا می‌شوند، داده‌ها را جمع‌آوری می‌کنند تا تصمیمات هوشمندانه‌تری در مورد جذب مشتری و حفظ او بگیرند. 

آینده ی ایکامرس
آینده ی ای کامرس

در سال‌های آتی، اهمیت داده‌ها فقط برای کسب و کارهایی که امیدوارند فروش eCommerce را افزایش دهند، افزایش می‌یابد. بازاریابان می توانند تصمیمات تجاری استراتژیک تری بگیرند و واقعاً در داده ها کاوش کنند تا ببینند چه روش هایی پاسخگو است یا نیست. در آینده، تجزیه و تحلیل داده‌ها به یک نیاز اصلی برای کسب‌ و کارها برای تصمیم‌گیری در مورد ای کامرس تبدیل می‌شود.

9- ای کامرس B2B به یک انتظار تبدیل می شود

کسب‌وکار B2B و حتی برندهای صنعتی بزرگ، بالاخره تحت تحول دیجیتالی بی‌درنگ خود که توسط COVID-19 پیش می‌رود، قرار می‌گیرند و این موضوع احتمالاً مزایای بلندمدتی به همراه خواهد داشت.

مشاور تجارت دیجیتال پیت رابرتشاو از Space48 گفت: “در سه تا چهار ماه گذشته، ما دیدیم که تجارت B2B چقدر می تواند آسیب پذیر باشد. حتی آن‌هایی که قبلاً آنلاین بودند، هنوز سفر دیجیتالی بهینه‌شده‌ای را که نیاز دارند، ندارند.”

رابرتشاو توصیه می کند که تاجران B2B بیشتر در مورد حضور آنلاین خود فکر کند و یاد بگیرد که خریداران خود را بهتر درک کند. برخی از B2Bهایی که می بینیم فکر می کنند که می دانند کاربرانشان چه می خواهند، اما وقتی نوبت به بهینه سازی سفر دیجیتالی آنها می رسد، واقعا نمی دانند UX و CX فقط برای B2C مهم نیستند بلکه برای B2B نیز مهم هستند. خریداران می‌خواهند تجارب خریدشان یکپارچه باشد.

همانطور که بیشتر و بیشتر برندهای B2B آنلاین می شوند، شاهد نوآوری های بیشتری در زمینه های مرتبط مانند بازاریابی و توسعه محتوا، ارتباطات با مشتریان و روش هایی هستیم که آنها روایت برند خود را به صورت آنلاین بیان می کنند.
Aviv Baron، بنیانگذار گروه پرداخت مستقیم ، پیش بینی می کند که B2B حتی شروع به ارائه گزینه های پرداخت بیشتری برای ایجاد کارایی برای خریدار و فروشنده خواهد کرد.

بارون گفت: “ما در حال ساخت یک سیستم صورتحساب جهانی هستیم که به فروشندگان این امکان را می دهد تا گزینه هایی مانند پرداخت با کارت اعتباری، چک الکترونیکی، ACH را ارائه دهند.” با استفاده از این سیستم، کسب و کارها دید بیشتری نسبت به پرداخت های دریافتی خود خواهند داشت.

مقالات مرتبط: معرفی سایت سازهای ایرانی و خارجی

10- فروش از طریق رسانه های اجتماعی، ای کامرس را فراتر از ویترین فروشگاه گسترش می دهد

اهمیت حضور در پلتفرم رسانه های اجتماعی در حال حاضر بخشی از استراتژی بازاریابی هر برندی است. با این حال، پیشرفت های امروزی یک جزء تجاری را برای تسهیل خرید در پلت فرم اضافه کرده است. 

خریدهای درون برنامه ای در فیس بوک و اینستاگرام 

همانطور که افراد و خصوصا نسل جدید خرید خود را افزایش می دهند، تجارت اجتماعی اهمیت بیشتری پیدا می کند. 47 درصد از پاسخ دهندگان در این گروه های سنی به تأثیرگذاران رسانه های اجتماعی اعتماد دارند.
فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو گام‌هایی در جهت فعال کردن فرآیند خرید بدون خروج از پلتفرم برداشته‌اند. سال گذشته Checkout در اینستاگرام به صورت بتا معرفی شد و فروشگاه های فیس بوک اخیرا راه اندازی شده اند تا فروش بر روی این پلتفرم را آسان تر کنند.

آینده ی ایکامرس
آینده ی ای کامرس

پینترست نیز در حال پریدن رو به جلو است. آنها سال گذشته یک ویژگی جستجوی بصری را اعلام کردند که محصولات مد و دکوراسیون خانه را بر اساس زمینه تصویر توصیه می کند. Rich Pins از جمله پین ​​های محصول، دیدن مواردی مانند قیمت و در دسترس بودن را برای کاربران پلت فرم آسان تر می کند. و پین‌های قابل خرید به مشتریان امکان می‌دهند بدون خروج از Pinterest محصولات را خریداری کنند.

پیشرفت‌های این پلتفرم مطمئناً ادامه خواهند داشت، که با استخدام یک CTO سابق برای Walmart و معاون مهندسی در eBay گواه آن است.

سوالات متداول آینده ای کامرس

چگونه بفهمم که توسعه بین المللی برای کسب و کار من مناسب است؟

تقاضا، ترجمه و بومی سازی، گزینه های پرداخت و حمل و نقل برون مرزی را در نظر بگیرید. شما باید تمام هزینه های مربوطه را ارزیابی کنید تا مشخص کنید آیا توسعه برون مرزی یکی از روندهای آینده ای کامرس است برای برند شما ارزش  دارد یا خیر.

برخی از عملکردهای پشتیبان که می توانم از اتوماسیون برای ساده کردن استفاده کنم چیست؟

اتوماسیون یکی از روندهایی است که باعث چشم گیر شدن آینده ی eCommerce خواهد شد. شما می توانید برای برنامه‌ریزی ایمیل‌ها، خودکار سازی وظایف، کمک به استخدام، ارتباط با مشتریان احتمالی و ساده‌سازی فرآیندهای انبار، از اتوماسیون استفاده کنید.

تجارت صوتی چیست؟

تجارت صوتی به استفاده از فناوری صوتی مانند Google Home یا Alexa آمازون برای انجام نوعی فعالیت خرید اشاره دارد و نقش به سزایی در پیشبرد آینده ی ای کامرس خواهد داشت.

کلام آخر

اگر برای مدت طولانی یک فروشگاه eCommerce داشته اید، احتمالاً احساس نیاز به انجام هزاران کار را تجربه کرده اید و فقط برای ده کار وقت دارید. به همین دلیل است که وقتی نوبت به روندهای آینده می رسد، باید بی وقفه اولویت بندی کنید.

لازم نیست هر برندی روی هر روندی سرمایه گذاری کند. اگر شما دارای یک تجارت B2B هستید که تجهیزات سنگین می فروشید، Checkout در اینستاگرام درآمد شما را افزایش نمی دهد. به طور مشابه، اگر اقلام هدیه سفارشی را برای موقعیت های بسیار هدفمند می فروشید، جستجوی صوتی اولویت اول شما نخواهد بود.

قبل از جذابیت محصول روی قابلیت استفاده آن تمرکز کنید. این هم از دیدگاه مشتری هنگام خرید و هم از دیدگاه شما در هنگام فروش حائز اهمیت است. هیچ تجربه پر زرق و برق در محل یا سایر زنگ ها و سوت ها جایگزین پایه ای از فرآیندها و بهترین شیوه ها نخواهد شد. هنگامی که آن را برطرف کردید، ریسک های اندازه گیری شده را انجام دهید و آزمایش کنید، آزمایش کنید، آزمایش کنید.

با وجود پیشرفت های روزافزون بشر در تکنولوژی، در آینده ای نه چندان دور دنیای e-Commerce به یک جهش بزرگ خواهد رسید. eCommerce با استفاده از تکنیک های مدرن باعث بوجود آمدن جهشی بزرگ در بخش فروش و رضایت مشتریان خواهد شد و این موضوع، صاحبان بیزینس ها را قادر می سازد تا بهترین تجربه خرید تصویری ممکن را در اختیار مشتریان قرار دهند در حالی که آنها در واقع در خانه خود هستند.

در این مقاله به تمامی عناصر و روندهایی که آینده ی ای کامرس را شکل می دهند و باعث رونق گرفتن آن می شوند اشاره کردیم امیدوارم برایتان سودمند واقع شده باشد. هر گونه ابهام یا سوال را در قسمت کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید.

مطالب مرتبط
ای کامرس چیست؟

ای کامرس چیست؟

در پاسخ به این سوال که ای کامرس چیست؟ باید بگوییم که منظور از ایکامرس در معنای صحیح، همان تجارت […]

14 دقیقه مطالعه مشاهده
طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز

طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز

برای برای طراحی فروشگاه اینترنتی در تبریز به کجا مراجعه کنم؟ می خواهم سایت فروشگاهی داشته باشم و نمی دانم […]

8 دقیقه مطالعه مشاهده
10 نکته کلیدی در طراحی وب‌ سایت

۱۰ نکته کلیدی در طراحی وب‌ سایت

در عصر کنونی که مشخصه بارز آن ورود تجارت به دنیای الکترونیک است، صاحبان مشاغل باید کسب و‌کار خود را […]

8 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *