در جلسات و مشاوره هایی که با مشتریان داشتیم بزرگترین دغدغه آنها پشتیبانی مجنتو (رفع مشکل مجنتو) بود. شرکت هایی که در حوزه مجنتو فعالیت می کنند بعد از مدتی از پشتیبانی خودداری می کنند یا بعد از مدتی با روش هایی مثل تیکت هایی بی جواب سعی می کنند مشتری رو از پشتیبانی دلسرد کنند. در این وضعیت دو حالت پیش میاد یا مشتری خودش یک برنامه نویس استخدام می کنه که خب هزینه ش خیلی زیاده یا سراغ سایر شرکت ها میره که با مبلغ ها مختلفی روبه رو میشه و بعد از مدتی با همون رویه بالا روبه رو میشه… خب راه حل رفع مشکل مجنتو چیست؟
پشتیبانی مجنتو
پشتیبانی مجنتو چالاک سافت
ما (چالاک سافت) همیشه معتقد به شفاف سازی هستیم و از طرفی هم راحتی مشتری در اولویت کار ماست. بر این دو اصل ما هزینه های پشتیبانی و زمان پاسخ دهی و راه های پشتیبانی را در اینجا ذکر می کنیم.
راه های پشتیبانی ما (پشتیبانی مجنتو) به سه شیوه در کنار شما هستیم:
- استفاده از سیستم تیکتینگ
- استفاده از پیام رسان ها یا چت آنلاین داخل سایت
- به صورت تلفنی: تماس با ما
هزینه های پشتیبانی مجنتو:
اولین چیزی که باید بگیم اینه که پشتیبانی یک هزینه نیست و شما در اصل دارید اعتبار خودتون رو تضمین می کنید. فقط به این فکر کنید که یک روز بالا نیامدن فروشگاه (مشکل مجنتو) شما چقدر میتونه باعث بدبینی مشتریان به شما بشه.
تیم ما به ازای هر ساعت پشتیبانی مبلغ X تومان از شما دریافت خواهد کرد. این مبلغ بصورت درخواست فاکتور رسمی به اضافه ۹ درصد ارزش افزوده می باشد.
زمان پاسخ دهی به مشکل:
زمان پاسخ دهی رفع مشکل مجنتو روی تیکت ها در تایم کاری حداکثر ۴ ساعت خواهد. در تایم غیر کاری این زمان ممکن است به ۱۲ ساعت برسد. برای چت آنلاین این زمان حدود ۱ ساعت خواهد بود و برای تماس در تایم کاری این زمان حدود ۱۰ دقیقه خواهد بود. دقت کنید حدالامکان از سیستم تیکتینگ استفاده کنید چون در آینده راحت تر میشه به آرشیو تیکت ها دسترسی پیدا کرد.
همچنین در صورتی که یک مشکل دوبار پیش اومد به جای تماس جدید می تونید از اطلاعات همون تیکت قبلی استفاده کنید. در صورت بروز هرگونه اختلاف به دلیل اینکه روی سیستم های غیر از تیکتینگ امکان ردگیری پیام ها وجود نداره پس بهتره از تیکتینگ استفاده کنید.
ما درک می کنیم در بعضی مواقع فروشگاه شما از دسترس خارج شده و می خواهید در کمترین زمان مشکل مجنتو حل بشه پس در صورت تماس لطفاً در اولین فرصت تیکت مربوطه رو ایجاد کنید.
مدت زمان پشتیبانی مجنتو:
ما سه اولویت برای تیکت های رفع مشکل مجنتو در نظر گرفتم . اولویت ضرور برای تیکت هایی با ضرورت بالا… این تیکت ها در حداکثر ۴ ساعت حل خواهند شد و در صورت نیاز به زمان بیشتر برای حل مشکل به شما اعلام خواهد شد.
اولویت متوسط… این تیکت ها در مدت زمان حداکثر یک روز کاری حل خواهند. اولویت مهم نیست… این تیکت ها در فاصله زمانی ۲ روز یا یک هفته حل خواهند شد. دقت کنید که اعلام اولویت از طرف شما خواهد بود ولی تشخیص آن به ما بستگی دارد.
مدت زمان پشتیانی:
مشکلی که اکثر در مورد زمان پشتیبانی پیش می آید اینه که مشتری فکر می کنه آنقدر زمان برای حل مشکل نیاز نبوده. ما این مشکل رو داخل تیکت حل خواهیم کرد. در مورد اولویت ضروری ما زمان تقریباً حل مشکل رو برای شما داخل تیکت ارسال خواهیم کرد اما بدون تایید شما و با توجه به ضروری بودن تیکت شروع به حل مشکل خواهیم کرد. در صورتی که با زمان ارسال شده موافق نیستید لطفاً در تیکت با به صورت تماس تلفنی اعلام کنید. در مورد سایر اولویت ها ما زمان تقریبی را برای شما ارسال می کنیم و در صورت تایید کار شروع خواهد شد.
چند نکته در ارتباط با پشتیبانی فروشگاه مجنتو :
- زمان پشتیبانی خریداری شده برای این دوره (دوره یک ماهه یا یک ساله) برای دوره بعد استفاده نخواهد شد.
- در صورتی که زمان پشتیبانی و رفع مشکل مجنتو شما تمام شده باشد ما این مورد را به شما اعلام خواهیم کرد اما کار را ادامه خواهیم داد.
- پشتیبانی ۶ ماه شامل ۱۰ درصد تخفیف و پشتیبانی سالانه شامل ۱۵ درصد تخفیف خواهد بود.