چالاک سافت
منو موبایل

چالاک سافت

انتشار نسخه ۲.۳.۴ مجنتو

با اعلام رسمی وبسایت مجنتو نسخه ۲.۳.۴ مجنتو منتشر شد. در این نسخه یک پچ امنیتی و ۲ ویژگی جدید به مجنتو اضافه شده است. در این نسخه پیچ امنیتی patch 2.3.3-p1 اعمال شده است.

مطالب مرتبط: مجنتو 2.4.5

انتشار نسخه ۲.۳.۴ مجنتو
انتشار نسخه ۲.۳.۴ مجنتو

انتشار نسخه ۲.۳.۴ مجنتو

قابلیت Adobe Stock Integration: قابلیت اینترگریت مجنتو با انبارداری شرکت ادوب، این بخش زیاد به درد ایرانی ها نمی خوره چون هم هزینه اش بالاست و هم در فروشگاه هایی با اسکیل بالا مورد استفاده قرار می گیرد. ما می خواهیم که در این بخش از اخبار مجنتو درباره نسخه ۲٫۳٫۴ بحث پس تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

قابلیت Chat powered by dotdigital: لایو چت یکی از بخش های فروشگاه آنلاین است که به شدت برای پشتیبانی سریع و ایجاد حس اعتماد توصیه می شود . در نسخه ۲.۳.۴ مجنتو، ماژول لایو چت dotdigital را هم اضافه کرده است.

با این قابلیت که نیازی به لایسنس  شرکت dotdigital برای ایجاد لایو چت ندارید. این ویژگی در کل خیلی خوبه، اگه رایگان بمونه اما دو مسئله اینجا مطرح میشه، یکی تحریم ایران روی dotdigital و یا برعکسش که خب ما این موارد را به صورت سایه ای روی کسب و کارهای اینترنتی به صورت همیشگی داریم.

پیشنهاد می کنم مقاله دانلود مجنتو را مشاهده کنید.

توصیه چالاک سافت این است که از چت های آنلاین ایرانی استفاده کنید. هم برای توسعه کسب و کار دوستان هم در صورتی که یکی از طرفین طرف دیگر رو تحریم کرد به مشکل نخوریم.

از طرفی هم درخواست هایی که به خارج از ایران میره گاهی بر اساس وضعیت کشور ممکنه باعث کند شدن سرعت فروشگاه بشه اما در کل از مجنتو ممنون هستیم که این قابلیت را اضافه کرده است.

مطالب مرتبط
مجنتو 2.4.5

مجنتو 2.4.5

نسخه منبع باز مجنتو 2.4.5 در تاریخ 9 آگوست 2023 منتشر شد. اکنون Magento 2.4.5 به صورت عمومی در دسترس […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده
دانلود مجنتو

دانلود مجنتو

نسخه های زیادی از فروشگاه ساز مجنتو (Magento) در دسترس است، به همین دلیل پیدا کردن نسخه مورد نظر اغلب […]

3 دقیقه مطالعه مشاهده
انتقال مجنتو 1 به مجنتو 2

مقایسه مجنتو ۱ با مجنتو ۲ | انتقال مجنتو ۱ به مجنتو ۲

 در سپتامبر سال ۲۰۱۸، شرکت Magento اعلام کرد که فقط تا پایان ژوئن ۲۰۲۰ از Magento 1 پشتیبانی خواهد کرد […]

4 دقیقه مطالعه مشاهده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *