امکانات بخش مدیریت پنل گوگل ادوردز
بخش حسابداری
این بخش شامل سود فروش انتقال پول، کیف پول، پرداختی های فروشندگان و سود فروش سفارش می باشد.
بخش فروش
بخش فروش شامل گزارش پرداختی ها و سفارشات است.
بخش اکانت گوگل
در این بخش درخواست انتقال اکانت و مدیریت اکانت ها مدیریت می شود.
کیف پول
بخش کیف پول شامل گزارش های انتقال کیف پول، گزارش های کیف پول و کیف های پول است.
کاربران
این بخش شامل مدارک های تایید حساب کاربران، فروشنده ها و مدیران می باشد.
تیکت ها
بخش تیکت ها از دپارتمان ها و تیکت های فروشندگان تشکیل شده است.
تعاریف اولیه
بخش تعاریف اولیه شامل ارزها، تبدیل ارزها، ارز فروشندگان و تنظیمات می باشد.
گزارش پرداختی ها
در این قسمت نیز می توانید گزارش پرداختی های فروشندگان را مدیریت می کند.
تصاویری از محیط مدیریت پنل گوگل ادورز
امکانات بخش کاربری پنل گوگل ادوردز
پیشخوان
این قسمت شامل آخرین سفارشات، آخرین تیکت ها، نرخ ارزهای قابل ارائه، موجودی کیف پول، محاسبه تبدیل ارزها و… می باشد.
تبلیغات در گوگل
این قسمت از درخواست اکانت گوگل، مدیریت اکانت ها، درخواست انتقال اکانت و شارژ گروهی اکانت ها تشکیل شده است.
تیکت ها
بخش تیکت ها شامل ارسال تیکت و تیکت هایی که ارسال کرده اید و پاسخ داده شده اند است.
پروفایل من
این قسمت از تمام اطلاعات کاربران چه حقیقی و چه حقوقی که شامل نام شرکت ایمیل، شماره تماس، کد اقتصادی و … است، تشکیل شده است.
دیگر امکانات قست کاربران
قسمت کاربران شامل امکانات دیگری از جمله انتقال کیف پول، تغییر کلمه عبور، تایید حساب کاربری، قوانین و مقررات و تماس با پشتیبانی است.
تصاویری از محیط کاربران
چگونه برای کسب و کار خود را در گوگل تبلیغ کنیم؟
طبق نتایج به دست آمده کاربران، در هر ثانیه 2300000 کاربر یک عبارت را در گوگل سرچ می کنند. این آمار بسیار بالا باعث شده بازار تبلیغات گوگل داغ تر شود. و صاحبان کسب و کار به فکر تبلیغات در گوگل افتند که راحت ترین نوع تبلیغات است.
تبلیغات در گوگل یک روش موثر است که می توان به وسیله آن ترافیک بالایی را به سایت هدایت کنید.
تبلیغات در گوگل
گوگل برای صاحبان سایت ها و کسب و کارها تبلیغاتی را ارائه میدهد این تبلیغات در صفحه نتایج جستجو نمایش داده میشود. شما می توانید در شبکه های نمایشی گوگل متن، فیلم، تصویر و یا هر فرمت دیگری را تبلیغ کنید. این کار روش یکی از روش های بازاریابی اینترنتی است.
انواع تبلیغات در گوگل
تبلیغات در گوگل به دو روش انجام می شود یک روش تبلیغات در نتایج جستجو SERPو روش دیگر تبلیغات در سایت های همکار گوگل. که روش اول در بین صاحبان کسب و کار ایرانی بیشتر محبوبیت دارد.
1- تبلیغات در نتایج جستجو
همان طور که در بالا اشاره کردیم این روش در بین کاربران ایرانی بیشتر طرفدار دارد. در این روش بر اساس عبارات کلیدی و محتواهایی که در وبسایت ها قرار دارند انجام می شود. در روش SERP هنگامی که کلمه مورد نظر شما جستجو شد سایت شما در نتایج اول بالا آمده و علامت ad در کنار سایت شما نمایش داده می شود.
2- تبلیغات در سایتهای همکار گوگل
برای این روش سایت های همکار گوگل نیز تبلیغات شما را نمایش میدهند. شما میتوانید برای تبلیغات در این سایت ها محتوای خود را در قالب بنر و یا محتوای متنی، تبلیغات در اپلیکیشن های موبایل و یا تبلیغات در جیمیل انجام دهید.
هزینه تبلیغات در گوگل چقدر است؟
هزینه تبلیغات در گوگل به میزان سرمایه شما بستگی دارد. همه صاحبان کسب و کار می توانند از این تبلیغات استفاده کنند. شما می توانید برای تبلیغات در گوگل در یکی از سایت های همکار گوگل ثبت نام کرده و نوع کسب و کار خود را مشخص کنید و هزینه تبلیغات خود را مشاهده کنید. بعضی از کلمات کلیدی بسیار پر رقابت هستند و معمولا بالا آمدن با این کلمات بسیار مشکل است پس هزینه آن ها نیز بالاتر است. هزینه تبلیغات گوگل بر اساس تعداد کلیک هایی است که از سوی کاربران بر روی سایت شما انجام می شود. هزینه تبلیغات گوگل به غیر از کلمات کلیدی به عوامل دیگری از جمله کیفیت کمپینهای تبلیغاتی، موقعیت جغرافیایی و … بستگی دارد. برای مثال هزینه تبلیغات در بسیاری از کشورها به ازای هر کلیک 2.32 دلار است. اما در کشورهایی مانند ایران بسیار کمتر است.