چالاک سافت
منو موبایل

چالاک سافت

ارتباط نرم افزار حسابداری همکاران سیستم به فروشگاه ساز مجنتو ⭐️چالاک سافت

ارتباط نرم افزار حسابداری همکاران سیستم به سیستم فروشگاه ساز مجنتو

یکی از مهم ترین بخش های هر کسب و کار خصوصا کسب و کارهای اینترنتی بخش حسابداری آن است. اگر شما کارهای معمولی کسب و کار خود را مانند فروش محصولات با درصد سود مشخص و حتی اگر فروشگاه اینترنتی شما تک محصول هم باشد باز هم شما برای محاسبه سود و زیان خود نیاز به یک برنامه حسابداری خواهید داشت.

شاید شما بتوانید مدتی را با وارد نمودن حساب ها و موجودی ها، بدهکاری، بستانکاری و هزینه ها در نرم افزاری مانند اکسل، همه ی موارد مورد نیاز را محاسبه کنید. اما با افزایش فروش و توسعه کسب و کارتان، این عمل غیرممکن خواهد شد. پس بهترین کار، استفاده از یک نرم افزار حسابداری و انبارداری فروشگاهی است.

اگر شما یک فروشگاه اینترنتی بر پایه مجنتو دارید و می خواهید آن را با نرم افزار حسابداری همکاران سیستم متصل کنید موضوع کمی پیچیده تر خواهد شد . هنگامی که شما شروع به ورود فاکتورها به سیستم حسابداری می کنید، هر بار باید تمامی فاکتورهای فروشگاه مجنتو خود را به صورت دستی وارد نرم افزار حسابداری و انبارداری همکاران سیستم نمایید. این امر نه تنها زمان زیادی از نیروهای شما خواهد گرفت، بلکه گاهی خطای انسانی منجر به اشتباهات در سیستم حسابداری می شود.

راه حل همگام سازی این دو سیستم یعنی نرم افزار حسابداری و فروشگاه اینترنتی است. با این روش دیگر نیازی نخواهد بود تا به صورت دستی فاکتورهای خود را بین این دو سیستم جابجا نمایید و یا موجودی کالاها را هماهنگ و همگام سازید.

ارتباط مجنتو با همکاران سیستم

چگونه فروشگاه مجنتو را به حسابداری و انبارداری همکاران سیستم متصل کنیم ؟

برای اینکار ما راهکار ویژه ای داریم با این روش شما می توانید از پکیج اتصال فروشگاه مجنتو به سرویس حسابداری همکاران سیستم استفاده کنید، کافی است که انجام این کار را از ما بخواهید، کارشناسان ما شما را برای ایجاد این اتصال هماهنگ راهنمایی می کنند.

تیم برنامه نویسی چالاک سافت که مدت ۵ سال است در زمینه طراحی فروشگاه های آنلاین بر پایه سیستم فروشگاه ساز مجنتو فعالیت می کند و این امکان یعنی ارتباط نرم افزار حسابداری همکاران سیستم به سیستم فروشگاه ساز مجنتو فراهم کرده است و شما دیگر بابت این نگرانی نخواهید داشت.

اگر می خواهید فروشگاه مجنتو خود را به همکاران سیستم متصل کنید کلیک کنید

چه کارهای انجام می دهیم:

انتقال محصولات از فروشگاه ساز مجنتو به نرم افزار های حسابداری همکاران سیستم

بخش اصلی هر فروشگاه محصولات اون فروشگاه هستن که در فروشگاه های بزرگ در صورت نیاز لازم است که این محصولات به نرم افزار حسابداری به طور مثال شرکت همکاران سیستم منتقل شوند. ما در چالاک سافت توانایی انتقال محصولات فروشگاه ساز مجنتو به این نرم افزار رو داریم.

انتقال سفارشات فروشگاه مجنتو به نرم افزار حسابداری

بعد از هر خرید توسط مشتریان شما یک سفارش در قسمت مدیریت فروشگاه شما ثبت می شود که باید آنرا مدیریت کنید. ما در چالاک سافت امکان انتقال لیست تمامی سفارشات ثبت شده را به نرم افزار حسابداری همکاران سیستم را داریم.

انتقال مشتریان از فروشگاه ساز مجنتو به همکاران سیستم

مشتریان هر فروشگاه سرمایه های بزرگ یک کسب و کار هستند و بعد از هر خرید یا ثبت نام مشتری در فروشگاه شما اطلاعات هر مشتری و لیست سفارشات و اطلاعات دیگری در فروشگاه شما ذخیره می شوند ما در چالاک سافت امکان انتقال این اطلاعات رو به نرم افزار های حسابداری همکاران سیستم رو داریم.

ارتباط موجودی انبار فروشگاه با نرم افزار حسابداری

در فروشگاه های بزرگ آنلاین بدلیل فروش های روزانه بالا باید موجودی انبار لحظه ای چک شود و اینکار بوسیله ارتباط فروشگاه ساز مجنتو با سیستم حسابداری همکاران سیستم امکان پذیر است و تیم چالاک سافت این توانایی را دارد.

درباره همکاران سیستم و مجنتو

همکاران سیستم بزرگ‌ترین شرکت نرم‌افزاری بخش خصوصی کشور است و با عرضه‌ی راهکارهای هوشمند نرم‌افزاری به کسب‌وکارها در اندازه‌های مختلف (شرکت‌ها و سازمان‌های بزرگ، متوسط و کوچک) و در صنایع گوناگون، همراه آن‌ها در پیشبرد و توسعه‌ی سریع‌تر کسب‌وکارشان است.